Ringtime! Het Nordschleife afspreektopic deel 3

Was er gisteren ook. Eén rondje gemaakt. Wat een ervaring.

Best geinig met een één-cilinder tussen de Ferrari's etc. ;)

full
 
Laatst bewerkt:
Was druk afgelopen weekend maar toch nog 7 rondjes kunnen maken....

Ook met passagier, die vond het net een videospelletje...

full
 
Ik heb een vraagje. Ik ben nu 2 keer met mijn motor op de reng geweest en ben van plan de 10e weer te gaan. Het enige probleem nu is dat ikvorige maand onderuit ben gegaan op zandvoort. Nu wil ik in mijn race trim op de aanhanger daar naar toe, wel met het kenteken op de motor.
Maar wat is verplicht qwa verlichting op de ring? Kan ik gewoon overdag zonder enkele verlichting rijden of moet ik een achterlicht gaan monteren?

697112877_5__PG-.jpeg
 
Ik heb een vraagje. Ik ben nu 2 keer met mijn motor op de reng geweest en ben van plan de 10e weer te gaan. Het enige probleem nu is dat ikvorige maand onderuit ben gegaan op zandvoort. Nu wil ik in mijn race trim op de aanhanger daar naar toe, wel met het kenteken op de motor.
Maar wat is verplicht qwa verlichting op de ring? Kan ik gewoon overdag zonder enkele verlichting rijden of moet ik een achterlicht gaan monteren?

[afbeelding]
openbare weg regels.... dus lampen spiegels, knippers etc.
 
Ik heb een vraagje. Ik ben nu 2 keer met mijn motor op de reng geweest en ben van plan de 10e weer te gaan. Het enige probleem nu is dat ikvorige maand onderuit ben gegaan op zandvoort. Nu wil ik in mijn race trim op de aanhanger daar naar toe, wel met het kenteken op de motor.
Maar wat is verplicht qwa verlichting op de ring? Kan ik gewoon overdag zonder enkele verlichting rijden of moet ik een achterlicht gaan monteren?

[afbeelding]


Hier heb je wat regels

http://www.nurburgring.nl/leaflet.pdf

Tijdens de Touristenfahrten zijn de normale verkeersregels van toepassing


succes *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan