San 25 heeft ook een motor

Milwaukee iron

Die hard MF'er
12 jan 2004
653
0
Mooi Drenthe
Zaterdag heeft San ook d'r eigen motor gekocht. Nu haar rijbewijsje nog.

Het is geen jong beestje meer maar zijn/haar hartje loopt als een trein.
Het is een Kawasaki ltd 550.
full
 
JA DAT BEN IK. ik ben de vriendin van milwaukee.
de motor rijd lekker, maar ik mag er eigenlijk nog niet op rijden. ik ben nog bezig met lessen. ik heb 24 maart mijn theorie gehaald en nu moet de rest nog even.
 
Hoi gefeliciteerd met je theorie en ik hoop dat je de praktijk ook haalt ik had zelf alles in 1 keer en mijn auto in 3 keer.

SUCCES. O-)
 
hoi San,beter mee verlegen dan om verlegen,zowel het Aaaatje als tweede remschijf voor,tis zo net een zoek de fout piccie :? Zijn ze zo ooit geleverd dan :o
 
hoi San,beter mee verlegen dan om verlegen,zowel het Aaaatje als tweede remschijf voor,tis zo net een zoek de fout piccie :? Zijn ze zo ooit geleverd dan :o

wat bedoel je met tweede remschijf voor? er zit inderdaad maar 1 remschijf voor. en het is geen zoek de fout piccie.
 
ik zou eigenlijk op 31 maart, maar dat heb ik uitgesteld vanwege familieomstandigheden (familielid overleden) ik heb mijn theorie gehaald op 24 maart. en ben sinds gister weer begonnen met lessen ( ben 2 week gestopt geweest)en het ging hartstikke goed en lekker. ik heb nog een stuk of 10 lessen te goed (deed een cusus van 6 week) en het word waarschijnlijk eind deze maand of begin volgende maand dat ik af moet rijden.
 
Oei, gecondoleerd. Maar dat is wel vervelend, want 31-03 had je nog het 'oude' examen. Nou, dan wens ik je extra veel succes, en ik hoop dat je de eerste keer slaagt :] !
 
dankjewel.
het zijn nu 2 examens. 1 examen met speciale verrichtingen en de ander verkeersdeelneming. ik moest gister die speciale verrichtingen doen en dat ging aardig goed. met dat examen krijg je 7 verrichtingen en je moet er 5 goed doen, maar met dit examen hoef je niet op naam en je hoeft ook geen theorie daarvoor te hebben, maar die heb ik al. dus het kan zo zijn dat ik met 2 week dat examen mag doen. en als je daarna verkeersdeelneming doet en je zakt dan hoef je de speciale verichtingen niet overnieuw te doen dus dat schild wel weer. mijn rijinstructeur zei dat moet jou wel lukken. en vooral met verkeersdeelneming moet dat ook lukken. ik zie het vanzelf wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan