Eenpitter Omzwervingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verslag van twee weken brikke-zwerven door Europa :]

EDIT: klik maar op het kaartje :)
Dit is niet de bedoeling he? Mensen naar je site lokken. Gewoon het hele verhaal hier plaatsen. Of helemaal niets. Maar MF is er een beetje allergisch voor om als linkfarm te fungeren.
 
Dit is niet de bedoeling he? Mensen naar je site lokken. Gewoon het hele verhaal hier plaatsen. Of helemaal niets. Maar MF is er een beetje allergisch voor om als linkfarm te fungeren.

Tsja, dan maar niet, 't is wel jammer.

Ik ben al ruim 6 1/2 jaar actief op motor-forum, heb altijd op deze manier mijn bijdrage geplaatst. Het bespaart motor-forum ruimte op de server en mij dubbel werk. Die site is alleen maar liefde-werk. Levert mij geen cent op, kost alleen maar geld en tijd, maar voegt wat toe aan de motorrijders gemeenschap.
Je snapt natuurlijk wel dat ik niet dat hele stuk met foto's en links in een redelijk nette lay-out hier ga plaatsen.

Dus, ajuu ;(
 
eeh was net zo leuk.....gaaf joh


Nou ja, dat soort gereformeerde regelneverij ben ik allergisch voor :r

'k Meen dat ik jarenlang een wezenlijke bijdrage aan dit forum heb gegeven, maar laat ze vooral zo doorgaan, het forum is groot gegroeid en kan het ook héél goed zonder mij :W


Ik ga liever :]
 
Dit is niet de bedoeling he? Mensen naar je site lokken. Gewoon het hele verhaal hier plaatsen. Of helemaal niets. Maar MF is er een beetje allergisch voor om als linkfarm te fungeren.

Zout op, prima bijdrage en een leuk verhaal! Dit soort dingen smul ik van.
 
Laatst bewerkt:
Dit is niet de bedoeling he? Mensen naar je site lokken. Gewoon het hele verhaal hier plaatsen. Of helemaal niets. Maar MF is er een beetje allergisch voor om als linkfarm te fungeren.


Beste bolski, mag ik je er op wijzen dat de eerste-de-beste link in je eigen verslag linkt naar een commerciele website die .... in jouw profiel ook nog je eigen homepage blijkt te zijn.

van "met twee maten meten" gesproken :X
 
Laatst bewerkt:
Nou ja, dat soort gereformeerde regelneverij ben ik allergisch voor :r

'k Meen dat ik jarenlang een wezenlijke bijdrage aan dit forum heb gegeven, maar laat ze vooral zo doorgaan, het forum is groot gegroeid en kan het ook héél goed zonder mij :W


Ik ga liever :]

Nou nou, het zou wel erg jammer zijn als u het forum verlaat omdat een moderator u even op de regels wijst. Dat u al zoveel hebt bijgedragen aan het forum gerechtvaardigd mijns inziens niet een aparte positie.

En verder wil ik u verwelkomen in de digitale wereld en u bekend maken met "Ctrl-C" en "Ctrl-V". Een linkje onderaan het verhaal met de mededeling dat daar de foto's te vinden zijn is een stuk netter.
 
Nou nou, het zou wel erg jammer zijn als u het forum verlaat omdat een moderator u even op de regels wijst. Dat u al zoveel hebt bijgedragen aan het forum gerechtvaardigd mijns inziens niet een aparte positie.

En verder wil ik u verwelkomen in de digitale wereld en u bekend maken met "Ctrl-C" en "Ctrl-V". Een linkje onderaan het verhaal met de mededeling dat daar de foto's te vinden zijn is een stuk netter.


1 ik heet geen "u"

2 ik denk dat de leesbaarheid van motor-forum niet gebaat is bij 6 pagina's tekst met een paar linkjes naar foto's op een andere site

3 de essentie van het www is dat het een informatie-web (netwerk) is dat van links aan elkaar hangt

4 ik hou niet van dubbel werk

5 een mailtje was aardiger geweest dan de botte bijl

6 afspraken vind ik prima, maar regels die ter plekke uit de hoge hoed worden getoverd en die voor de één wel gelden en voor de ander niet, daar heb ik schijt aan :r

7 are some M-Fers more equal than others :?

p.s. schitterende reis heb je gemaakt en ook een prachtig reisverslag, alle respect :}
 
Laatst bewerkt:
Regels zijn er om je te helpen, niet om je dwars te zitten. Een dergelijke bijdrage moet gewoon kunnen, pas de regels dan aan. We zijn toch motorrijders? Wat kan het schelen waar die nullen en eenen nu geparkeerd staan?
 
Regels zijn er om je te helpen, niet om je dwars te zitten. Een dergelijke bijdrage moet gewoon kunnen, pas de regels dan aan. We zijn toch motorrijders? Wat kan het schelen waar die nullen en eenen nu geparkeerd staan?

Mee eens.

@Moturist: Ik heb weer met veel plezier je reisverslag gelezen. Bedankt.
 
Nou nou, het zou wel erg jammer zijn als u het forum verlaat omdat een moderator u even op de regels wijst. Dat u al zoveel hebt bijgedragen aan het forum gerechtvaardigd mijns inziens niet een aparte positie.

En verder wil ik u verwelkomen in de digitale wereld en u bekend maken met "Ctrl-C" en "Ctrl-V". Een linkje onderaan het verhaal met de mededeling dat daar de foto's te vinden zijn is een stuk netter.


Iets minder uit de hoogte zou geen kwaad kunnen. :X :X :X
 
Wederom wordt er weer verwezen naar de eigen website. Ons beleid is hierin helder. Als je een verslag gemaakt hebt dat je graag wilt delen met mede MF-ers, kan je het op MF plaatsen.

Te veel mensen willen gebruik maken van de > 83.000 users op MF om bezoekers naar hun eigen site te krijgen. Elke dag sluiten we topics van mensen die het toch proberen. Wij maken geen onderscheid of de site commercieel is of niet. Zeker in het geval hierboven staat er alleen een linkie. Dan is je primaire doel niet om je verhaal te delen, dan wil je bezoekers trekken, om welke reden dan ook.

Als er vervolgens toch weer wordt gelinkt, nadat ik de link heb weggehaald, is het klaar. Dan komt hier een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan