Splinternieuw setje Diablo Corsa's

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.B.C

Die hard MF'er
10 mrt 2008
523
0
Alphen aan den Rijn
Dit setje had ik aangeschaft voor mijn motor, maar aangezien ik deze verkocht heb zijn de Pirelli Diablo Corsa's niet direct meer nodig. Ik kan ze bewaren tot het voorjaar voor een eventueel nieuwe motor, maar misschien ook iemand hier blij maken.

Ze zijn eventueel af te halen, maar ik kan ze ook gewoon opsturen.

De specificaties van de banden staan op de foto's.

Foto's:

Foto-63EYHHNV.jpg


Foto-DEXOE6JS.jpg


Foto-7MOEYLV7.jpg


Foto-WQEWMN6X.jpg


Foto-8QB3SDXP.jpg


Vraagprijs is 200 euro exclusief verzendkosten. Dat is 25% goedkoper dan ik betaald heb.
 
Ik ben geinteresseerd, zal vanavond even naar de bandenmaat kijken, ik stuur je zsm een reactie..

~
Dit setje had ik aangeschaft voor mijn motor, maar aangezien ik deze verkocht heb zijn de Pirelli Diablo Corsa's niet direct meer nodig. Ik kan ze bewaren tot het voorjaar voor een eventueel nieuwe motor, maar misschien ook iemand hier blij maken.

Ze zijn eventueel af te halen, maar ik kan ze ook gewoon opsturen.
 
Ik ben geinteresseerd, zal vanavond even naar de bandenmaat kijken, ik stuur je zsm een reactie..

\
Dit setje had ik aangeschaft voor mijn motor, maar aangezien ik deze verkocht heb zijn de Pirelli Diablo Corsa's niet direct meer nodig. Ik kan ze bewaren tot het voorjaar voor een eventueel nieuwe motor, maar misschien ook iemand hier blij maken.

Ze zijn eventueel af te halen, maar ik kan ze ook gewoon opsturen.

Het is een vrij algemene bandenmaat. Ik weet niet wat voor motor je rijdt?

Ik hoor van je.
 
ja maar als er een dotcode van 0101 op zit koopt niemand ze meer. :)

Het staat ie iedergeval op de zijkant van je banden.
 
Laatst bewerkt:
is het voorbandje een 120/70 17 ? is niet te lezen op de foto

en dotcode zou ik ook graag weten

Ik heb intresse als de dot voldoet
 
Laatst bewerkt:
Mail of pm mij maar je prijs, vindt de DOT-code minder belangrijk voor wat stuntwerk [uiteraard geen ligplekken en scheuren] ;)

Edit net over de vraagprijs heen gelezen :')

Mocht je er niet vanaf komen, voor 150 euro neem ik ze over met verzenden!
 
Laatst bewerkt:
code met 1809 op de zijkant betekent week 18 2009


je hebt een pbtje
 
Laatst bewerkt:
we hebben een deal.

stuur ff een mailtje met je gegevens naar mijn emailadres, staat in mijn profiel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan