Yoshimura rs3 voor gsxr1000

full
 
Zit er een db killer en E-keur bij? Zo ja, dan heb ik zeker interesse. (Je pm functie staat uit, ik heb net ingesproken in je voicemail)
 
Zit er een db killer en E-keur bij? Zo ja, dan heb ik zeker interesse. (Je pm functie staat uit, ik heb net ingesproken in je voicemail)

Hey, Heb het gehoord idd

Maar zit geen E-keur op en ook geen db killer erbij ... (nooit volgens mij ook bij een rs3)
 
Laatst bewerkt:
EDIT: nog een beetje slaperig zie nu pas dat het voor een 1000 is, ik heb een 600 K3 past dat? (heb er nog niet zoveel verstand van :$)


net een K3 met standaard uitlaat gekocht dus ik heb eventueel interesse, maar heb een paar vraagjes:

Reden van verkoop? (teveel boetes ivm met geluid? :+)

Is het wel mogelijk een DB killer erin te plaatsen?
 
Laatst bewerkt:
@Bluepanther: Een db killer inbouwen is mogelijk. Deze zijn verkrijgbaar bij Sparks Trading: Klant-login

Je zult wel nieuwe tapeindjes moeten maken in de demper, maar dat is goed mogelijk! En volgens mij past deze demper ook op een 600 / 750 van de modeljaren K1 t/m K5, maar dat weet ik niet 100% zeker.

Zelf kijk ik toch even verder. Maar als je hier een db killer inbouwt heb je een hele mooie demper voor een redelijke prijs!
 
EDIT: nog een beetje slaperig zie nu pas dat het voor een 1000 is, ik heb een 600 K3 past dat? (heb er nog niet zoveel verstand van :$)


net een K3 met standaard uitlaat gekocht dus ik heb eventueel interesse, maar heb een paar vraagjes:

Reden van verkoop? (teveel boetes ivm met geluid? :+)

Is het wel mogelijk een DB killer erin te plaatsen?

Doe hem weg omdat de motor een streetfighter gaat worden en ik deze uitlaat en vele andere onderdelen niet meer nodig heb ...

Uitlaat maakt niet extreeem veel geluid hoor gewoon een mooie diepe brom en gilt bovenin :P

Maar om een lang verhaal kort te maken , hij past zowiezo niet op een 600/750 k3 want die hebben geen linkpijp tussen spruitstuk en demper ... alleen de orginele bolt on dempers zijn uitwisselbaar, maar dan blijf je altijd met die lelijke flens zitten
 
Ik heb zelf al even lopen googlen maar ik kom er niet uit of deze mooie pijp ook op een 1000 k2 past.

Zo ja dan heb ik zeker interesse!

Edit; volgens mij hebben ze op de yoshi site wel hetzelfde productnummer.. maar dat zegt ook niet altijd alles :X
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf al even lopen googlen maar ik kom er niet uit of deze mooie pijp ook op een 1000 k2 past.

Zo ja dan heb ik zeker interesse!

Edit; volgens mij hebben ze op de yoshi site wel hetzelfde productnummer.. maar dat zegt ook niet altijd alles :X

Volgens mij niet , maar je moet ff checken .. als je een spuitstuk heb + linkpijp + demper dan past het ... is het spruitstuk 1 geheel tot aan het bolt on stuk van de demper dan past die niet ..
 
Terug
Bovenaan Onderaan