garagebox zwolle te huur

Bimotacorse

Die hard MF'er
3 sep 2006
848
331
Amersfoort
hoi,

vanaf 7 augustus komt er een plekje vrij in een garagebox in holtenbroek.
Dit omdat ik zelf ga verhuizen en er dus geen gebruik meer van kan en wil maken.
Aangezien ik deze box al deel met 2 andere motorrijders wil ik graag een vervanger hebben zodat zij niet opeens omhoog gaan in de kosten. (en uiteraard omdat jij als je dit interessant vindt je motor veilig kan stallen).

De garagebox bevind zich in de omgeving van het winkelcentrum holtenbroek en de kosten bedragen 32 euro per maand. Dit bedrag maak je over naar de hoofd huurder of hoe je het ook wilt noemen.
Het is lekker ruim dus geen kans op krassen schade e.d. die je anders wel zou kunnen oplopen als je je motor ergens buiten stalt.
Mocht je interesse hebben kun je me een prive bericht sturen of een mailtje richting: bimotacarbon@hotmail.com

mvg johan
 
hmm nee wel een harley en een 1 cilinder yamaha...dus zal wel een andere box zijn vermoed ik.
Interesse of weet je iemand die zoekende is??
 
ik woon zelf ook in holtenbroek, garage zou wel relaxed zijn maar het is mij te duur.
mijn motor stal ik totzover in een garagebox in heerenveen bij mijn vader...
 
hoi,

vanaf 7 augustus komt er een plekje vrij in een garagebox in holtenbroek.
Dit omdat ik zelf ga verhuizen en er dus geen gebruik meer van kan en wil maken.
Aangezien ik deze box al deel met 2 andere motorrijders wil ik graag een vervanger hebben zodat zij niet opeens omhoog gaan in de kosten. (en uiteraard omdat jij als je dit interessant vindt je motor veilig kan stallen).

De garagebox bevind zich in de omgeving van het winkelcentrum holtenbroek en de kosten bedragen 32 euro per maand. Dit bedrag maak je over naar de hoofd huurder of hoe je het ook wilt noemen.
Het is lekker ruim dus geen kans op krassen schade e.d. die je anders wel zou kunnen oplopen als je je motor ergens buiten stalt.
Mocht je interesse hebben kun je me een prive bericht sturen of een mailtje richting: bimotacarbon@hotmail.com

mvg johan
Toch niet toevallig op de lassuslaan?? Kep daar net een huis gekocht en daar zijn ook huurgarageboxen...

Tevens kickje O-)
 
nee het gaat om de bachlaan, dit zijn oorspronkelijk koop maar wordt door 3 motorrijders gehuurd (waar ik er nu nog 1 van ben).
jij bent al voorzien begrijp ik??
 
Ik nu ook..scheelt me half uur eerder uit bed als ik op de Bim naar het werk wil.
Maarre mocht je nog een garagebox zoekende hebben/weten dan hoor ik het graag.

gegroet,
 
ja die is nog beschikbaar, als je interesse heb moet je me ff mailen en dan stuur ik je
de gegevens van de hoofdeigenaar.
Hoor graag van je,
groeten johan
 
Terug
Bovenaan Onderaan