De verwarmde handschoenen van Gerbing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het een vaag verhaal, nieuwe user, vorig jaar gekocht. Nu, net als men weer gaat nadenken over kouwe klauwe, een product zwart maken.

Blijkbaar zijn die Gerbings zo goed dat de concurrentie dit nog als enig redmiddel ziet.




Persbericht
De fabrikant van verwarmde handschoenen Baehr stopt met de verkoop hiervan. Een woordvoerster verklaarde dat ze er alles aan hebben gedaan, maar de concurrentie was te groot. Zelfs een mediaoffensief begin november mocht niet baten, sterker nog, het pakte helemaal verkeerd uit. De verkoop van de concurrentie steeg met sprongen, dankzij de slimme marketingstrategie van een overjarige yup.

"Ja, wij staan nu allemaal op straat", aldus de woordvoerster. "Maar gelukkig heb ik mijn Honda VFR 1200 nog."



Of zou dit een hele slimme truc van Gerbing zijn om ons te laten denken dat Baehr dit heeft verzonnen? Ennieweej, die ouwe yup is reteslim!
 
Vage verhalen houden ons alert. 8-)

En die ouwe yup blijft gewoon zijn zakken verder vullen. :P

Het kan natuurlijk ook verkapte HONDA reclame zijn. :}
 
Er wordt hier gedoeld op een zeer onsympathiek persoon. 8-)
Ah ok, dus "hij verkoopt handschoenen maar hij kan niet sleutelen" is een soort jargon voor het is een kl•.•tzak?
 
Laatst bewerkt:
_O- Heerlijk, dit soort afzeiktopics... :Y

Misschien kan miepke zelf nog even reageren??? :Z
 
Ik vind het een vaag verhaal, nieuwe user, vorig jaar gekocht. Nu, net als men weer gaat nadenken over kouwe klauwe, een product zwart maken.

Blijkbaar zijn die Gerbings zo goed dat de concurrentie dit nog als enig redmiddel ziet.




Persbericht
De fabrikant van verwarmde handschoenen Baehr stopt met de verkoop hiervan. Een woordvoerster verklaarde dat ze er alles aan hebben gedaan, maar de concurrentie was te groot. Zelfs een mediaoffensief begin november mocht niet baten, sterker nog, het pakte helemaal verkeerd uit. De verkoop van de concurrentie steeg met sprongen, dankzij de slimme marketingstrategie van een overjarige yup.

"Ja, wij staan nu allemaal op straat", aldus de woordvoerster. "Maar gelukkig heb ik mijn Honda VFR 1200 nog."



Of zou dit een hele slimme truc van Gerbing zijn om ons te laten denken dat Baehr dit heeft verzonnen? Ennieweej, die ouwe yup is reteslim!



Mee eens bolski!

Als ik dit zo lees, lijkt “mevrouw” met de koude handen wel verdacht veel op “edwin1100” AKA Bert FZR1300 .

Behalve dan dat er nu over Bearh gesproken wordt :?

De garantie regeling van Gerbing zijn goed, omruilen van kapotte (niet meer verwarmende) handschoenen kan zonder problemen bij elke dealer.

Zoek maar eens op temp4all hier op het forum.
Zie hier bijvoorbeeld:

Ervaringen elektrisch verwarmde handschoenen (link naar onderwerp met temp4all bespreking)
elektrisch verwarmde handschoenen van Temp4all (link naar spam onderwerp van “bert AKA edwin AKA de verkoper/dief van temp4all).

en ook hier (externe links):
Rechtspraak.nl - Zoeken in uitspraken

Cookies op destentor.nl | destentor.nl
 
Laatst bewerkt:
zonde die spam B| ik zocht al van die handschoenen betekent dus dat ik juist GEEN Baehr zal gaan kopen en juist wel de Gerbing dank u :W
iemand enig idee wat die dingen kosten ??

En daarna een topic openen over hoe goed ze nou wel zijn })

Gerbing T5 is 190 euro.
je kunt ook eens in engelang kijken, met de huidige pond is dat best leuk shoppen ;)
 
Ik vind het een vaag verhaal, nieuwe user, vorig jaar gekocht. Nu, net als men weer gaat nadenken over kouwe klauwe, een product zwart maken.

Blijkbaar zijn die Gerbings zo goed dat de concurrentie dit nog als enig redmiddel ziet.




Persbericht
De fabrikant van verwarmde handschoenen Baehr stopt met de verkoop hiervan. Een woordvoerster verklaarde dat ze er alles aan hebben gedaan, maar de concurrentie was te groot. Zelfs een mediaoffensief begin november mocht niet baten, sterker nog, het pakte helemaal verkeerd uit. De verkoop van de concurrentie steeg met sprongen, dankzij de slimme marketingstrategie van een overjarige yup.

"Ja, wij staan nu allemaal op straat", aldus de woordvoerster. "Maar gelukkig heb ik mijn Honda VFR 1200 nog."



Of zou dit een hele slimme truc van Gerbing zijn om ons te laten denken dat Baehr dit heeft verzonnen? Ennieweej, die ouwe yup is reteslim!


_O-
*O* (smiley zwaait niet met pompoms maar met gloeiende handschoenen...)
 
Laatst bewerkt:
nu moet ik eerlijkheidshalve wel zeggen dat ik morgen mijn gebings vor de 4e keer in 2 jaar tijd om moet gaan ruilen omdat (steed weer) de linkerhandschoen het begeeft. rechts nooit problemen mee, links wel, vermoed dat het door koppelen komt...
zal ongetwijfeld (weer) geen probleem zijn maar toch wel jammer dat ik ze gemiddeld 2x per jaar moet vervangen (maar ik gebruik ze ook veel onverwarmd omdat het zulke fijne handschoenen zijn)
 
Ik gooi er een slotje op, want zeker na het wegblijven van TS stinkt het naar de misdaad. Ik krijg meer en meer de indruk dat er andere belangen spelen ...........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan