Het grote GSX-F topic - deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Joeri. hier een linkje. heb hem nog niet binnen. Laat het je weten.
http://cgi.ebay.nl/GSX600F-GSX-600-...mQQptZUK_Motorcycle_Parts?hash=item5636c29b88
@ Tuffer. 15,- eurootjes? Kom anders ff langs. Is er trouwens wel een voor een 600cc. Weet niet of dat uit maakt. Ik woon in Leidschenveen. Vlak bij Gouda. Ik ben soms ook wel eens in Gouda. Mijn Schoonfamilie woont daar.

houd hem maar even voor mij vast. Hoe we het gaan regelen met het ophalen cq brengen komen we wel uit denk ik.
 
Goede morgen allemaal!Gefeli met je nieuwe bike! Zwart goud, mooie kleuren :}
Het was gisteren inderdaad erg mooi weer om te rijden, helaas had ik andere dingen te doen |(


Ja, kei mooi weer. Heb er ook uitgebreid gebruik van gemaakt, mn nieuwe achterbandje mooi ingereden })

Vind sowieso dat we dit jaar geluk hebben met de herfst:D Was vorig jaar rond deze tijd toch een stukje minder
 
houd hem maar even voor mij vast. Hoe we het gaan regelen met het ophalen cq brengen komen we wel uit denk ik.


Hee Tuffer, eindelijk een nieuwe accu *D Goed bezig, scheelt weer wat conditietraining! ;) Gefeliciteerd met de bouwvergunning, kunde eindelijk aan de slag. Heeft idd nog best een tijd geduurd. En zon mooie F moet gewoon droog kunnen slapen:P
 
Noob vraag mode aan ;) hè ik snap niets van mijn brandstof kraan!!!
Weet dat het ding drie standen heeft en wat ze doen. Maar kan iemand mij vertellen welke stand wat is? Heb een F uit 1990. Tot nu toe rijd hij nog dus zal hij wel niet uit staan ;)
noob vraag mode uit :)
 
Staat het er niet bij op je kuipt? Een is open, nog eentje is reserve, de ander is pri. Die moet je gebruiken na lange stilstand, dan zullen alletwee de kraantjes wel open gaan ofzo? Van die laatste weet ik het nut ook niet echt :+
 
Noob vraag mode aan ;) hè ik snap niets van mijn brandstof kraan!!!
Weet dat het ding drie standen heeft en wat ze doen. Maar kan iemand mij vertellen welke stand wat is? Heb een F uit 1990. Tot nu toe rijd hij nog dus zal hij wel niet uit staan ;)
noob vraag mode uit :)
Heb een F uit 1996.
Naar beneden is bij mij ON (normale stand)
Kwart met de klok mee draaien (naar voren wijzen dus) is Reserve
Kwart tegen de klok in is PRI.

De ON en Reserve stand maken gebruiken van Vacuum, dus alleen als de motor draait zal er benzine uit het kraantje komen. De PRI stand kun je gebruiken om je carburateurs te vullen als ze leeg staan... Deze stand maakt dus geen gebruik van vacuum, maar stroomt er gewoon uit ;)
 
:^

8 weken stilstaan, benzinekraan aan starten -> gebeurt niks
Benzinekraan reserve starten -> gebeurt niks
Benzinekraan PRI -> Start binnen 2 seconde

:)
 
[afbeelding]


Mijn nieuwe motor GSX 600F 1990

vandaag lekker (althans) gereden, was erg koud!!!

koud, ahjoh was best lekker, k heb gewoon nog zonder winter voering gereden.
ik moet wel toegeven, toen ik chocomel met slagroom buiten op het terrasje zat te drinke had ik wel ff harde tepels.
maar om te rijde was het ideaal weer tog?

maar veel plezier met je nieuwe motor. en veel veilige km-ers
 
Laatst bewerkt:
Haha vandaag een gesprekje met een klas genoot van mij:
-wat rij jij eigenlijk?
een gsxf 600
-ohw oke Suzuki is dat toch?
Ja klopt
-jah ik wil een suzuki zxr rijden als ik mijn rijbewijs heb gehaald.
:W
 
Haha vandaag een gesprekje met een klas genoot van mij:
-wat rij jij eigenlijk?
een gsxf 600
-ohw oke Suzuki is dat toch?
Ja klopt
-jah ik wil een suzuki zxr rijden als ik mijn rijbewijs heb gehaald.
:W
'
Je Weet toch dat alleen de letters GSX bij de meeste mensen door dringen. En daar mee hebben ze dan de Associatie met de GSX-R modellen. Wees blij, De de meeste zeggen ik wil zo een ninja! ;)
 
Laatst bewerkt:
ah vandaar dat het zo stinkt naar benzine :) Maar had hem gewoon wel op ON staan. Weet nu wat mijn reserve stand is ;) thnx all
en als je pri te lang aan laat staan vullen je cilinders zich ook benzine en dan is het boem als je start. Benzine laat zich niet zo makkelijk comptimeren als lucht
 
en als je pri te lang aan laat staan vullen je cilinders zich ook benzine en dan is het boem als je start. Benzine laat zich niet zo makkelijk comptimeren als lucht

Nu heb ik de carbs van deze fietsen nog niet bekeken of zo maar dit zou niet mogen gebeuren. De vlotters in de vlotterkamer dienen de brandstof toevoer af te sluiten.
 
'
Je Weet toch dat alleel de letters GSX bij de meeste mensen door dringen. En daar mee hebben ze de Associatie met de GSX-R modellen. Wees blij de de meeste zeggen ik wil zo een ninja. ;)

nouwen ik wil gewoon een suzuki ninja!!! xD
 
ja hallo
maar dan moet ik zeker een hele nieuwe account maken
heb het geprobeerd mijn naam te veranderen maar kan het niet veranderen !!!
sorry ???


welkom :W :W :W :W

ik zou toch een ander account aanmaken als ik jou was want een hondaaa op en SUZUKIE das volgens mij de goden verzoeken *D *D *D *D *D *D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan