Ringtime! Het Nordschleife afspreektopic deel 3

Gaan er nog mensen deze maand naar de Nordschleife, beetje toeren over die baan? :]

Vriend van mij is afgelopen vrijdag met het koekblik gegaan, 's ochtends nat, 's middags droge baan en helemaal leeg! :Y

Maar met de motor, ikke niet, ik meld me weer in het voorjaar *O*
 
Is het daar zo koud dan??? Valt toch wel mee??


Voor een beetje snelheid moet je toch al gauw een graadje op 15 hebben om ook maar een klein beetje warmte in de banden te krijgen,toeren op winterbanden zal idd wel gaan.
Maar pas naar een uurtje of 2,dan zijn tenmiste de bladeren door de auto's aan de kant gereden en op veel stukken zal de baan niet eens opdrogen,dus............... :N
 
Voor een beetje snelheid moet je toch al gauw een graadje op 15 hebben om ook maar een klein beetje warmte in de banden te krijgen,toeren op winterbanden zal idd wel gaan.
Maar pas naar een uurtje of 2,dan zijn tenmiste de bladeren door de auto's aan de kant gereden en op veel stukken zal de baan niet eens opdrogen,dus............... :N

Hmmmmmm...... geen zin op mn plaat te gaan. Dan maar zo nu en dan een rondje door de buurt :]
 
Voor een beetje snelheid moet je toch al gauw een graadje op 15 hebben om ook maar een klein beetje warmte in de banden te krijgen,toeren op winterbanden zal idd wel gaan.
Maar pas naar een uurtje of 2,dan zijn tenmiste de bladeren door de auto's aan de kant gereden en op veel stukken zal de baan niet eens opdrogen,dus............... :N

:^

En de verhalen vertellen dat de schleife erg glad is als de baan nat is.......
 
3 jaar terug gedaan met de Lexus RX400h van de baas B|
Het was net een stoomboot,elke bocht ging ie rechtdoor :(
En naar een half rondje ringen waren de aacu's leeg en had ik nog maar 2 wheel drive ipv 4 wheel. :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan