Rizoma zero 11 led knipperlichten

Nope....maar heb dat nogal gehad als het van uit het buitenland komt (dus heb geen schrik dat ik het niet ga krijgen)
Ik baal hier wel van :( Had verwacht dat ze nu echt wel binnen zouden zijn. Ik heb ook mijn afzender op de verpakking gezet als het fout mocht gaan. Het is nu al twee weken geleden dat ik ze op de post gedaan heb.
Hou me maar op de hoogte.
 
Vandaag zat het pakketje in de brievenbus *O*
Bedankt om ze zo goed in te pakken :Y
Pffff gelukkig had tnt al gebeld. Volgende keer met track & trace versturen. Kost wel meer maar dan kun je het pakket wel traceren.
Normaliter duurt het 4-6 werkdagen om een pakket naar België te versturen.

Tevreden met de pinkers?
 
Laatst bewerkt:
Hoi Prikkie

via superduke.net en motorforum zag ik enkele leuke topics van je superduke R.
Heb me ook eentje gekocht vorige maand en binnen enkele weken komen ze hem afzetten thuis.
Had een vraagje, ik wil LED knipperlichten erop monteren en zoek een relais zodat ze niet te snel gaan knipperen (wil niet met weerstanden gaan werken).
Zag dat jij zo een relais erop hebt zitten. Mag ik weten waar je die relais hebt gekocht?

Groeten
 
Hoi Prikkie

via superduke.net en motorforum zag ik enkele leuke topics van je superduke R.
Heb me ook eentje gekocht vorige maand en binnen enkele weken komen ze hem afzetten thuis.
Had een vraagje, ik wil LED knipperlichten erop monteren en zoek een relais zodat ze niet te snel gaan knipperen (wil niet met weerstanden gaan werken).
Zag dat jij zo een relais erop hebt zitten. Mag ik weten waar je die relais hebt gekocht?

Groeten
Motorcity apeldoorn voor 30 euri. Zit ingebouwd achter de koplamp. Daar zit het gewone relais ook die je moet vervangen. Meld je ff bij het superduke topic. Is wel zo gezellig en kunnen we plannen smeden voor het nieuwe seizoen.
Goede keus trouwens :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan