Motorstudenten Utrecht Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hee mannen :)

Ook mijn werkdagje zit der weer op. Het is voor mij al duidelijk dat ik per 1 jan. een hele leuke baan elders heb.... :)
Vooralsnog ga ik ook nog gewoon mee... 't ziet der niet heel beroerd uit voor morgen toch?

En bjorn laat maar even horen of je stukje samen wilt rijden..

en vincent ga je nog mee? of ben je dodelijk ziek..
Klinkt goed.. 11.30 boulevard harderwijk? Rijden we samen door. Wordt wel een stukje snelweg richting utrecht oke?
 
Euhm ja.. denk het wel is goed :)
Moet ik denk ik wel eventjes zoeken... ik ken alleen de afslag ermelo.. ben niet zo heel bekend in H'wijk maar misschien gaat marthijn in mijn auto weer achter mij aanrijden richting Utrecht... en die weet het wel :D

touren gaan we 's middags toch doen :D hoef niet ook nog buitenuit naar Utrecht.

Edit: Hoor net dat ik het alleen moet doen... is der een makkelijkere plaats om af te spreken?
 
Laatst bewerkt:
Haha, das dubbelop :P

Ik ga denk ik wel mee :) Het is toch mijn route he ;)
Eerst even naar Utrecht in een mooie rooie auto (van mijn moeders)

De cam gaat ook, voor de posers onder ons *D
Posen *O*
Ik heb de smerigste motor, ik weet het zeker! :+

Net terug van een zwemwedstrijd, lijk wel n ouwe vent. Echt veel harder gaat t allemaal niet meer iig.
 
Nouw mensen ik ga ff naar plaatselijke, ff PAAR pilsies happen, moet morge natuurlijk niet met een kater op de motor zitten :P ooi :W
 
Nouw mensen ik ga ff naar plaatselijke, ff PAAR pilsies happen, moet morge natuurlijk niet met een kater op de motor zitten :P ooi :W

Deed ik vorige week ook! Niets mis mee

@ bouwien, harderwijk.. eerste afslag vanuit nunspeet als je van de snelweg komt (harderwijk, lelystad, zeewolde) dan dolfinarium volgen. Makkelijker kan bijna niet! Ik sta wel bij het begin van de boulie je op te wachten..
 
Is goed...
Ik ben nog steeds ovb.... ik wacht echt even het laatste weerbericht morgen af..
Maar je checkt morgen nog wel even mf denk ik?
Ik moet eerst vanuit utrecht naar nunspeet...dus ben erg vroeg! Dan heb je de tijd om te checken of ik niet ineens sjaak afhaak ben..
En anders..tot morgen :)

Ik ga slapen ciao!
 
(Dat was poging 1... ben inmiddels alweer uit bed... shitzooi zodra ik ga liggen ben ik klaar wakker....grr)

Overal zeggen ze wat anders...weer.nl zegt 20% kans op neerslag..buienradar alweer 90 of dat was het knmi..
anyway niemand gaat gelijk op geloof ik :)
 
(Dat was poging 1... ben inmiddels alweer uit bed... shitzooi zodra ik ga liggen ben ik klaar wakker....grr)

Overal zeggen ze wat anders...weer.nl zegt 20% kans op neerslag..buienradar alweer 90 of dat was het knmi..
anyway niemand gaat gelijk op geloof ik :)


Buien... tja. Mijn app geeft 60% kans op neerslag, 20% op zon en zuidwest 4 (heen tegen dus) maar verwachte neerslag 2mm en vooral in het Noorden. Ik verwacht dus geen problemen.. ik heb inyernet op mb mobiel. Dus ik check het tot op het laatste moment! Momenteel stormt het aardig op mn zolder kamert.

last minute afmelding (ook bij ovb) ff doorgeven dus. kunnen we morgen op de cambridgelaan, om 12.40, checken woe er nog moet komen ;)

Truste!
 
Neerslag kans kijk ik niet echt naar gaat vooral om hoeveel mm er verwacht word, morgen ochtend zullen we het wel echt zien wat het ongeveer word op buienradar
 
Neerslag kans kijk ik niet echt naar gaat vooral om hoeveel mm er verwacht word, morgen ochtend zullen we het wel echt zien wat het ongeveer word op buienradar


We bennen tog nie van suiker man! Verrekte kut! Haha, new kids blijft geweldig! kijk nu kabouter wesley, ook te grappig!

En wie met een lege tank de uithof op rijdt trakteert op broodjes papao uit de magnetron van de Shell, je weet wel. Die kleffe rakkers, bah.

Ik heb de actieradius van een stoomlocomotief, maar enkele 2 cilinder rijders onder ons rijden dorstiger, he Rich haha. Zoeken we gewoon onderweg wat op, werkt prima toch?!

Of zorgt vinnie voor de jerrycans? Haha
 
Laatst bewerkt:
dan moet ik als ik weer in utrecht ben morgen eerst tanken :P
1x heen en weer nunspeet en de mijne is empty!
 
als het weerbericht het toe laat ben ik aanwezig met een vriend.. (bouwien, namelijk dennis, die kale batsert op de andere tundercat :) )
we'll keep you all posted

:W nighty night
 
We bennen tog nie van suiker man! Verrekte kut! Haha, new kids blijft geweldig! kijk nu kabouter wesley, ook te grappig!
Nee de regen houdt mij morgen echt niet tegen al regent het 2 uur lang, al zal het natuurlijk mooi zijn als de dijken een beetje droog zijn. :]

New kids en Kabouter Wesley is zeker goed, van het nieuwe seizoen van South park zitten ook een paar erg goede afleveringen tussen. _O-

Oohja ik moet morgen op tijd thuis zijn voor het nieuwe seizoen Top Gear. *O* *O* *O*





Begint namelijk om 22.00. :+


@Edit: Bij Schoonhoven stoppen we ook om de dorst van de sommige motoren te te stillen. ;)
 
Laatst bewerkt:
he trouwens... wie heeft de nieuwe actuele opkomst ding geval voor morgen dan? in de OP kloptie niet meer toch?
 
he trouwens... wie heeft de nieuwe actuele opkomst ding geval voor morgen dan? in de OP kloptie niet meer toch?
Dam je heb nog gelijk ook jij en Rory miste nog, de laatste keer dat ik het lijst gepost heb klopt wel als het goed is.(al is dat alweer blz 30)




15 november Motorstudenten meeting Utrecht.

ixf23a.jpg

Route in Google maps: Google Maps

Verzamelplek: Cambridgelaan op de Uithof
Vertrektijd: 12:30

Halverwege stoppen we in Schoonhoven bij Holle Bolle Gijs en is er ook de mogelijkheid om de motor bij te tanken.

Wie rijden er mee:

15 november
Sander
Richard
Dion
Bob
Daniel
Rory
Bouwien ovb
paul ovb
Rik ovb
Vincent ovb
Heleen ovb
Danny+aanhang? ovb
 
Laatst bewerkt:
Heleen ik denk sowieso niet dat het om het scheuren gaat ;) Maar gewoon gezellig met zijn alle op pad..
De groep zal vast wel in stukjes breken...dan moet je gewoon bij de voorste blijven..
Is het ook slim om 1 iemand als laatste te houden..?
Indien hou ik me aanbevolen :P aangezien ik toch niet wil racen..

Edit: Sander kan het beter verwoorden dan ik..


Ik ga ook weer een poging tot slapen doen! later
 
Laatst bewerkt:
met zoveel mensen wordt het niet echt scheuren of wel?? :P

we zullen zien morgen!! me = off!!

:W
Wilden het eigenlijk morgen zeggen maar post het wel alvast in het topic.
Denk als de dijk een (beetje) droog is sommige wel aardig door willen rijden.

De voorgaande keren deden we altijd, ieder rijdt gewoon zijn eigen tempo op dijk en voorste wachten als ze een splitsing tegenkomen.
Dus die achter de voorrijders rijden moeten niet de dijk af gaan want je komt vanzelf de snellere weer tegen die op je wachten.
Op de dijk rijden dus een aantal kleine groepjes.

De andere stukken ben ik gewoon voorrijder en rijden we als groep, dan is de bedoeling dat de snellere achteraan rijden en die rustiger rijders direct achter mij rijden zodat ik een goed tempo voor hun rij.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er ook bij natuurlijk. Af en toe ga ik even een sprintje naar voren trekken maar het is dusdanig koud dat we wel wat meer moeten oppassen. Vriend van me gaat trouwens ook mee, was er vorige keer ook op een XR.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan