Gsxr Srad750 schadeonderdelen

hey ik kan je effe nie pm-en....maar wat is onderkant die kan ik zo niet plaatsen, en waar woon je mischien wel intresse in zijkuip. PM mij maar.

hier reageren mag ook maar via pb is beter ivm persoonlijke info. maar de onderkant is van de topkuip...bedoel je dat? ik woon in utrecht p.s. kuipen worden niet verstuurd kan alleen worden opgehaald. :Y
 
hey ik kan je effe nie pm-en....maar wat is onderkant die kan ik zo niet plaatsen, en waar woon je mischien wel intresse in zijkuip. PM mij maar.

ik had in dit scherm gereageerd maar er is iets denk ik niet goed gegaan maar ok je hebt PB terug! kick
 
zijn er nog ge- intereseerde? anders binnekort een slotje op dit topic
schopje
 
sorry voor de late reactie maar er mist een stuk uit de topkuip en idd die barst nog wel goed te monteren. als je de topkuip mee neemt maken we een mooi prijsje voor de top en zijkuip samen.

Zou je even foto's kunnen sturen van de beschadigingen naar WaXstar "apedingus" gmail punt com.
De reactie van 1steklassboefje was ook van mij alleen onder het account van mijn vriendin. :P

En heb voor de rest geen interesse in de zijkuip.

Groetjes Nick
 
Zou je even foto's kunnen sturen van de beschadigingen naar WaXstar "apedingus" gmail punt com.
De reactie van 1steklassboefje was ook van mij alleen onder het account van mijn vriendin. :P

En heb voor de rest geen interesse in de zijkuip.

Groetjes Nick

ok de fotos die op pag.1 staan zijn de enige fotos van de topkuip die ik heb dus...
 
Terug
Bovenaan Onderaan