quote:Bidle schreef op 04 november 2009 @ 19:55:
Alweer een tijdje terug....
Er is een schade inspecteur langs geweest, maar was natuurlijk weinig over te praten behalve dat de beste man het natuurlijk vervelend vond.
Verder kijk ik nog steeds rond maar tot op heden niks....pffff! Heb wel nog zelf links en rechts meerdere advertenties geplaatst met onderdelen gezocht ed.... maar helaas ook daarop geen reactie gehad!
....
quote:Scarrrr schreef op 04 november 2009 @ 20:03:
Het ergste is nog dat je machteloos staat.. het is gebeurd en vanaf dat moment kan je alleen maar hopen dat de dieven liever geld zien dan een motor. Of dat iemand dat ding herkent.
Ik verwacht ook veel Youtube filmpjes de komende jaren, waar gejatte motoren de hoofdrol in spelen ergens in kroatie ofzo.
Honda Africa Twin RD04 1992
quote:hubris schreef op 05 november 2009 @ 00:39:
Hoewel de kans wel niet zo groot zal zijn dat ie nog ergens in de buurt rondrijdt, zal ik in ieder geval mijn oogjes open houden op de wegen in/rond Nijmegen.
Je weet nooit hoe 'n koe een haas vangt, of hoe was de uitdrukking ook alweer?
quote:Bidle schreef op 04 november 2009 @ 19:55:
Alweer een tijdje terug....
Er is een schade inspecteur langs geweest, maar was natuurlijk weinig over te praten behalve dat de beste man het natuurlijk vervelend vond.
Verder kijk ik nog steeds rond maar tot op heden niks....pffff! Heb wel nog zelf links en rechts meerdere advertenties geplaatst met onderdelen gezocht ed.... maar helaas ook daarop geen reactie gehad!
....
quote:Rik_de_Dick schreef op 05 november 2009 @ 11:40:
NEEEEE!!!![]()
![]()
Ik zou hm echt helemaal flippen als je er achterkomt dat die motor weg is.![]()
Sterkte iig.
quote:
Ringseizoen 2012 geopend!!!!!
quote:Bidle schreef op 24 november 2009 @ 12:13:
Nope helemaal niks,.......
ben de moed ook een beetje aan het opgeven.
quote:soesbiker schreef op 15 februari 2010 @ 17:40:
Dit is echt eeuwig zonde dit is echt een prachtfiets.
ze kunne tegenwoordig nergens meer van afblijven met der poten.
![]()
ik zit zelf elke dag door heel nederland dus ik hou nog een oog open, just in case!
mvg

quote:soesbiker schreef op 16 februari 2010 @ 10:26:
@ vester
je kunt nooit weten he misschien dat zo'n kl**tviool denkt ik laat m ff in de schuur staan en gaat ie d'r in t voorjaar gewoon opuit met de fiets. weinig kans misschien maar je weet nooit!
VFR400R NC30 Leonardo 150
quote:vester86 schreef op 15 februari 2010 @ 18:53:
[...]
succes, denk niet dat je veel kans maakt na 5 maanden
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2