Grote opruiming, diverse accesoires

Regenhoes en slot is misschien wel interessant, prijzen?
 
Op verreweg de meeste schijfremmen past dit slot inderdaad. Bij interesse graag even mailen of bellen, zie beginpost.
 
Even een update:

Motorbok wordt morgen (waarschijnlijk) opgehaald.

Van de tanktasjes wil ik ook af dus die mogen allebei voor 15 euro, INCLUSIEF verzendkosten.

edit: 15 euro per stuk bedoel ik voor de duidelijkheid
 
Laatst bewerkt:
Tantas, merk motodetail, bevestiging met bandjes €25

deze is dus gezakt naar 15 euro incl verzenden ?

en hoe word dit bevestigd
ik heb een kawa z1000 (2003) is dit gewoon unniverseel toepasbaar ?

heeft u een foto van de onderzijde en evt een goede uitlaat van hoe te bevestigen
als dat allemaal goed is ben je er direct van af
 
Bevestiging dmv riempje aan frame oid, per motor verschillend. Ook zitten er twee nagneetjes aan de onderzijde, deze zijn niet sterk genoeg om de tas op z'n plek te houden.
 
ja ik ben niet kapot van magneten beschadigen altijd als je beweegt met de tas

heeft u foto's van de onder kan van de tas die ik evt wil kopen dan kan ik kijken hoe ik hem moet bevestigen en of ik hem dan koop ja of te nee
 
Foto heb ik niet, maar het ziet eruit als op onderstaand plaatje. Je ziet hier de bevestigingsoogjes vor de riempjes.

10025345_720_anw1_FR_04.JPG
 
en die riempjes zitten er uiteraard bij neem ik aan ?

en maat je die aan het frame vast of met van die (soort u profiel) aan de gebogen rand van je tank vast (dus aan de onderkant van de tank waar de wanden bij elkaar komen)

sorry voor al die vragen maar ik wil er ook plezier van hebben als ik hem koop en niet dat ik hem zo in de hoek gooi en er ook niks mee (kan) doen
 
Riempjes zitten erbij, mbv eigen creativiteit aan tank / frame / kuip te bevestigen. Zit geen u-profieltje aan, bandjes moeten ergens omheen.
 
om je buizen frame of wat dan ook
wat is de lengte van alle 4 (neem aan 4 ) riempjes ???

heb een kawa z1000 (2003) en de wangen va nde tank zijn erg groot dus het moet er wel om heen passen snap ie
 
2 riemjes van ongeveer 1 meter voor de bevestiging (1 per 2 oogjes).
1 van ongeveer 60 cm voor om je balhoofd.
 
let's do it

kunt u mij pm'en doe ik u mijn email geven kunt u alle gegevens door mailen dan koop ik hem van u

15 incl vind ik prima mail me maar ff dan komt alles goed
 
geld overgemaakt moet er ma of di zo ie zo opstaan ivm het weekend

u heeft m,n adres via mail ontvangen dus moet wel goed komen
mail me maar als het op de bus is gedaan weet ik waneer ie ongeveer er is

mvg
 
Laatst bewerkt:
Tanktas verkocht, nog één tanktas over, zoals gezegd 15 euro inclusief verzendkosten.
 
Ik heb wel oortjes naar je magneet tanktas voor 15 euri incl. verzending.

ik zal trachten een pb te verzenden
 
Terug
Bovenaan Onderaan