Biketronix MX gearindicator

Nightwolf

MF veteraan
17 apr 2004
1.242
0
België
Opbouw-gearindicator, ook geschikt voor motoren zonder digitale toerenteller. Werkt met een sensor op het achterwiel voor de snelheid en een sensor op de bougiekabel voor de pulsen.
Heb hem ooit gekocht omdat ik het wel een handig snufje vind maar ben er nog steeds niet toegekomen om hem te installeren en hij ligt ondertussen al een jaar in de kast te wachten. Mag weg voor een 60 euro icl verzendigskosten (nieuwprijs indertijd 160 euro).

De set bestaat uit de volgende onderdelen:

1x Display unit blauw, slagvast en waterdicht
1x Montage beugel t.b.v. display unit.
1x Wielsensor.
1x Bougiekabel sensor
1x Highpower Magneet
1x Inregel batterij unit.
1x Handleiding Nederlandstalig


full
 
Laatst bewerkt:
Wel 1 vraagje kan hij op een race motor?

of Heb je mischien een product naam en code voor me. ken ik het fff opzoeken op internet.
 
Laatst bewerkt:
Wel 1 vraagje kan hij op een race motor?

of Heb je mischien een product naam en code voor me. ken ik het fff opzoeken op internet.

Volgens mij kan deze op elke motor aangezien deze werkt op de pulsen van de bougiekabel en de snelheid van het achterwiel. Je moet hem dus niet aansluiten op de digitale toerenteller (had hem speciaal daarvoor gekocht aangezien ik geen digitale toerenteller heb). Maar pin me er niet op vast. Het is niet de bedoeling om deze in te werken in het dashboard maar deze wordt met een beugel vastgezet op het stuur waar je het zelf wilt.
Op de handleiding die er bij zit staat "Ultimate Gear Indicator V 6.3". Hopelijk heb je daar iets aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan