Motorpleisterplaatsen: een overzicht

er is nu ook een in kloosterhaar overijssel aan de dorpsstraat
vanaf hardenberg bij rotonde links en van af tubbergen bij rotonde rechts met groot scherm voor de races
 
Klein beetje spam, omdat het een bekende is, maar Optitune in Gouda hoort er zeker ook bij. Koffie staat altijd klaar....
 
Ik mis de boulevard van Hoek v Holland, in de zomer veel Engelsen en zeker als er WSBK en de TT in t weekend zijn........
 
kijk anders hier effe

dit zijn alle maal motor(viendelijke)hotel/herderge
www.motor-hotels.eu

weet niet of deze al bekent is
motorgroet jan
 
hengelo (ov) bij texaco tegenover van der valk hotel
elke avond zo gauw het wat warmer wordt
meestal rond 19.00 en in weekend 14.00 dan wordt er vaak nog een mooi rondje gereden
 
Het centrum van Houffalize natuurlijk!!
In de zomerweekenden is het bomvol daar..
Hoe kan je dat vergeten..?
En de boulevard van Scheveningen?
Die pleisterplaats gaat waarschijnlijk weg (zeggen ze)..
 
Laatst bewerkt:
frankrijk parc naturel du vercors, mooie bergwegen bijna overal 90 toegestaan dus geen torenhoge boetes. GEEN MASSATOERISME! (lees: weinig idiote koekblikken die de weg niet kennen en 50 rijden) Ze zijn gewend aan motorrijders en gaan netjes zoveel mogelijk rechts rijden voor je en geven soms zelfs aan dat je erlangs kan.
 
Niet het slimste jongetje van de klas dacht ik zo...
Centrum = oftwel het middelpunt van, in dit geval een klein stadje, wat eruit ziet als een dorp...
Zodat je niet onverhoopt naar een motorcamping rijdt.

Zo groot is dat centrum niet :P

Wel mooie omgeving daar :Y
Enkele malen overnacht bij C&P :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een aanvulling voor de motorrijders ri. Harz.
Hotel Spiegeltaler Eck, van de fam. Udink (NL). In het plaatsje Wildemann.
Prima verblijf/ goed geslapen/ zeer goed gegeten.
Motoren te stallen in hun schuur.
Mooie omgeving, heerlijk rijden. Wat ik in de O.P. al terug zag is de mogelijkheid om de Brocken te bezoeken vanaf o.a. de Drei Annen Hohne.


...hier kun je in principe alleen met de stoom Loc. naar toe...
.. frisse neus halen / bakkie doen/ mega uitzicht....

Brocken_Luftbild_(2007).JPG
 
:^ soms kun je maar beter zwijgen :+...

Tja, over de grens bij belgië zit een abdij met enorm terras. Komen heul veul motorrijders voorbij :Y... Ik zoek vanaafjes de naam van de abdij op!

De abdij van postel zeker...??? de moeite waard anders, en nee, geen 'Jezus freaks' oid... alleen paters :p
 
[http://www.motor-forum.nl/global/smileys/stupid.gif (afbeelding)]

en posbank bij arnhem

Ochten, de waal, de rijnbandijk, waar je leuk kan rijden.... 'de veerstoep' friettent dus, waar ze, volgens mn zus heeeeel lekker ijs hebben, nog lekker der der dan bij de mac, en daar vind ik um al lekker;) hihi...
 
Duitsland
Cochem, Moselpromenade bij de brug in Centrum

gps : 50.146505 , 7.167040


cafe-bistro Filou


---------------------------------------------------------------------
Duitsland
Nurburg

gps : 50.339570 , 6.951230

Motorsport Hotel
 
Laatst bewerkt:
Wat ik denk is dat Batavia-stad in Lelystad een leuk plek is om aan te gaan met de motor.

Ruimte zat om je motor neer te zetten en aan de buitenkant van batavia zijn er mogelijkheden om een ijsje, patatje, komplete maaltijd te nuttigen en er is zelfs een bierbrouwerij te vinden, maar dan moet je natuurlijk wel met de taxi verder, als je hier het nodige genuttigd hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan