TK: Ducati Koppelingsdeksel - Drukplaat -veren-veerschotels

De_Dekker

Die hard MF'er
28 mei 2008
773
0
Ik heb dus te koop voor Ducati,

1 Koppelingsdeksel
1 Koppelingsdrukplaat
6 Koppelingsveren
6 Veerschotels


05062009835.jpg



Ter indicatie, een deksel kost nieuw circa 100/125, drukplaatje + veren/schotels circa 150, dus samen een kleine 250,--

Vraagprijs 125,--. Onderdelen mogen ook los van elkaar weg.....

Eventuele verzendkosten voor koper.
 
Ik heb dus te koop voor Ducati,

1 Koppelingsdeksel
1 Koppelingsdrukplaat
6 Koppelingsveren
6 Veerschotels


[afbeelding]


Ter indicatie, een deksel kost nieuw circa 100/125, drukplaatje + veren/schotels circa 150, dus samen een kleine 250,--

Vraagprijs 125,--. Onderdelen mogen ook los van elkaar weg.....

Eventuele verzendkosten voor koper.

Is een dure spuiter geweest dan want zo te zien is het de originele drukplaat.....
 
Is een dure spuiter geweest dan want zo te zien is het de originele drukplaat.....





Net als of dat een drukplaat goedkoper maakt..
Origineel is meestal nog duurder.

Ik heb zelf een ander blok gekocht 750SS-->>900SS, blauwe, overgespoten, origineel, what ever zat er op.
Ik heb zelf een rode RCM + toebehoren gekocht, daarom gaat deze weg..



Nog steeds te koop, bieden maar :Y
 
45 + 15 + 25....

85,--

Mooi *D ik heb dus een bod voor de drukplaat, veren, schoteltjes...


Dan is alleen de deksel dus nog te koop....



En even voor de duidelijkheid, ik heb niets gespoten, zo zat het op 't blok
 
Laatst bewerkt:
Als ik jou was, had ik die originele gespoten drukplaat gehouden. Dan kan evt. later de duurdere die nu gemonteerd zit weer los verkocht worden. Die brengt meer op. Voor de originele hoef je nou niet bepaald de hoofdprijs te verwachten :X
 
Als ik jou was, had ik die originele gespoten drukplaat gehouden. Dan kan evt. later de duurdere die nu gemonteerd zit weer los verkocht worden. Die brengt meer op. Voor de originele hoef je nou niet bepaald de hoofdprijs te verwachten :X

Iedereen verkoopt zelf (en vraagt ervoor) wat hij/zij wil, maar het zou idd netjes geweest zijn als er bijstond dat het grotendeels de originele (gespoten) spullen betreft.

De meesten die de titel zien staan (incl. ikzelf) gaan ervan uit dat het aftermarkt-spulletjes betreft...
 
Terug
Bovenaan Onderaan