Schokbreker Bitubo FXF 31 voor race of streetfighter

Status
Niet open voor verdere reacties.

FZRene

MF veteraan
4 mei 2004
5.356
3.315
Ridderkerk (ZH)
Ik bied mijn volledig instelbare schokbreker aan: Bitubo FXF31 full race met hydraulisch verstelbare voorspanning, low- en highspeed instelmogelijkheden etc.

nieuw destijds iets van 1200 euri, vraagprijs is nu 250 eurooz.

33xu5.jpg



verzending mogelijk
 
meschien makkelijk om de langte er bij te plaatsen (van hart toch hart)

dan weten we ook waar ie voor is of voor pas te maken is
want zo weet natuurlijk niemand hoe lang ie is
ps hoeveel kilo spiraal zit er op ???
en hoe oud is ie en is ie al een gerevieceerd zo ja waar

voor de rest is de prijs niks mis mee dacht ik zo
 
Laatst bewerkt:
ja, kun je even opgeven voor welke motor deze demper is gebouwd? En het gewicht waarop deze is afgesteld?
 
Ik heb de demper ook 2e hands gekocht dus een aantal antwoorden moet ik je schuldig blijven, ik zal kijken of er een gewichtsklasse op staat ergens. Ik neem aan dat dat op de veer zelf zou moeten staan?

De schokbreker is overigens gemaakt voor een Kawa ZX6R, hart-op-hart ongeveer 340 mm maar dit is verstelbaar over een bereik van een mm of 15, je ziet op onderstaande foto dat de onderste bevestiging te verstellen is:

FXF-31-OK.jpg


Dit is de schokbreker dus ook, ik zou echt niet weten hoe oud dat ding is, wellicht zijn er hier mensen die daar meer verstand van hebben. Ik heb hem een jaar of 2 geleden gekocht van iemand die hem ook al effe in huis had dus een jaar of 5 a 6 is hij wel, maar pin me daar niet op vast AUB.
 
Laatst bewerkt:
'Te koop schitterende schokbreker voor race of streetfighter' > 'Schokbreker Bitubo FXF 31 voor race of streetfighter'
 
hallo,

Kan je mij de exacte maat (hart /hart)mailen en is het bovenste reservoir verstelbaar? ik heb zelf een demper van 280mm op mijn project zitten.

is de demper vrij van corosie?

graag hoor ik van je op rlindemans@xs4all.nl

alvast bedankt

gr Rob
 
Laatst bewerkt:
hart op hart van de bevestigingsogen is ongeveer 340 mm, maar dit is verstelbaar binnen een range van een mm of 15.

Het reservoir is helemaal verstelbaar en de draaiknop van de hydraulische voorspanning is ook weer verstelbaar, dus alles is eigenlijk wel ehhh, verstelbaar dus.

Hij heeft geen corrosie of niks, paar krasjes als je goed kijkt maar dat is het dan ook wel.
 
ik ga het ook ff na meten

heb een kawasaki z1000 2003 kijken of het past
vind het een rete vet ding eerlijk waar prijs komen we dan wel saampjes uit moet niet echt een probleem zijn denk ik

voor eing van de week weet u meer van mijn kant
 
prijs is al prima hoor.. voor zo iets kun je probleemloos 400 piek vangen op ebay!


Breng me nou niet op een idee....


Nee effe serieus, het is geen nieuwe natuurlijk he. Ik weet niet hoe oud hij is of wat zijn historie is en vergeet niet dat het ding ooit begonnen is voor een racer waar hij voor gemaakt is, dus het kan zomaar gebeuren dat hij niet afgesteld staat voor het gebruik wat iemand nu voor ogen heeft.


Reden van verkoop: ik vindt 'm te hard namelijk.
 
Hallo Rene,

Ik wil hem wel van je overnemen, kan ik hem zaterdag ophalen?

kan je reageren op mijn prive mail?

rlindemans@xs4all.nl
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan