Te koop db killers laser hotcam

Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn ervaring is dat je bij een cicuitdag met db killer kan rijden en zonder :N niet.
heb dit op cpz , spa en de ring meegemaakt ;)

trouwens op de Ring kijken ze er niet naar hoor, de keren dat ik er was iig niet want toen ben ik gewoon met open blerpijp de ring opgeweest... een maatje van me met GP-pijp ook trouwens :Y
 
Verkoop je er ook 1? Ik heb een E-keur Hotcam voor mijn RSV Mille, maar zonder killer. En voor Duitsland en circuit is het natuurlijk wel handig. :Y

Zit er trouwens ook bevestigingsmateriaal bij?

En een PM sturen kan niet omdat je dat hebt uitgeschakeld.
 
Laatst bewerkt:
Verkoop je er ook 1? Ik heb een E-keur Hotcam voor mijn RSV Mille, maar zonder killer. En voor Duitsland en circuit is het natuurlijk wel handig. :Y

Zit er trouwens ook bevestigingsmateriaal bij?

En een PM sturen kan niet omdat je dat hebt uitgeschakeld.
heb er ook nog maar 1 , dus als jou diameter van de hotcam ook 5 cm is moet het passen.
als het goed is zit er een gaatje in en daarmee kan je de db killer vastzetten.
schroefie zit erbij.
en voor verdere afwikkeling kan je me ook mailen , en mail adres staat in mijn profiel. :W
 
trouwens op de Ring kijken ze er niet naar hoor, de keren dat ik er was iig niet want toen ben ik gewoon met open blerpijp de ring opgeweest... een maatje van me met GP-pijp ook trouwens :Y
ben eraf gehaald met fu akra en ruim 110db ;)
 
heb er ook nog maar 1 , dus als jou diameter van de hotcam ook 5 cm is moet het passen.
als het goed is zit er een gaatje in en daarmee kan je de db killer vastzetten.
schroefie zit erbij.
en voor verdere afwikkeling kan je me ook mailen , en mail adres staat in mijn profiel. :W

Je hebt een mailtje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan