Need 4 Speed, Food 4 Thought!
quote:Bassiesbike schreef op 18 december 2009 @ 12:32:
Heeft iemand hier ervaring met white grease? Schijnt een soort vaselinespray met teflon te zijn wat erg goed werkt tegen roest e.d.
quote:cbrdave schreef op 18 december 2009 @ 17:23:
Ik volg dit toppic al vanaf de start, gebruik het zelf al 6 jaar, en met mijn vorige blade heb ik 4 jaar gepekeld en voor de mensen die op de motorbeurs van afgelopen jaar op de acf 50 stand zijn geweest, hebben mijn motor kunnen bewonderen want die stond op de stand, was de cbr 1000rr volledig repsol kleur gespoten.
...............
En de vitale delen spuit ik regelmatig in met acf in de winter, en ik mix het door de olie van mijn kettingsmeersysteem 10% en dat werkt ook super.
Africa Twin
quote:oldsmelly schreef op 19 juni 2011 @ 17:10:
Sorry oma voor het opduikelen van dit mega oude topic..
Wat is het laatste nieuws... werkt dit spul echt zo goed als er wordt gezegd of zijn er ondertussen betere spullen verkrijgbaar ?
Kan je echt gewoon je HELE motor hiermee behandelen dus ook je kuip etc etc
Nou groetjes van de megaoudetoppicophaler![]()
quote:

quote:
quote:TheGOoSTaD schreef op 24 juni 2011 @ 21:25:
Het is wel Mega duur trouwens |:
Voor die prijs per l, kun je ook al een heel aardige w(h)isk(e)y halen.
quote:Blackviper schreef op 25 juni 2011 @ 12:40:
Tectyl gebruikt werkte prima. Alleen ellende om eraf te halen. Maar volgens mij is al die troep er bijna niet af te halen.
quote:JanB schreef op 25 juni 2011 @ 13:45:
Nee....
Waar die tester niet aan heeft gedacht, is dat het meeste van dat spul in de kou wordt gebruikt. Hij heeft in de zomer getest, dan worden sommige van de olie- en vaseline-achtige producten veel dunner en spoelen er veel sneller af.
Wat ik ook vreemd vind is dat S100 er een stuk slechter af komt dan de vaseline. S100 is voor het grootste deel ook vaseline....
quote:JanB schreef op 25 juni 2011 @ 13:45:
Nee....
Waar die tester niet aan heeft gedacht, is dat het meeste van dat spul in de kou wordt gebruikt. Hij heeft in de zomer getest, dan worden sommige van de olie- en vaseline-achtige producten veel dunner en spoelen er veel sneller af.
Wat ik ook vreemd vind is dat S100 er een stuk slechter af komt dan de vaseline. S100 is voor het grootste deel ook vaseline....
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1