Oregon Scientific ATC5k actie camera. WATERDICHT!

ThaGaruda

MF veteraan
2 aug 2007
8.316
2
Tilburg
Hierbij verkoop ik mijn actiecamera aangezien ik hem toch niet gebruik. Heb hem van de lente gekocht voor 179 euro (bon aanwezig). Hij is wel beschadigd, omdat hij een keer tijdens een wheelie van me helm is gevallen. Gelukkig is ie wel schokbestendig en waterdicht en werkt hij nog perfect.

Is helemaal compleet met gebruiksaanwijzing, montage mogelijkheden en doos met nog meer losse spullen erbij. Filmpjes worden opgeslagen op een SD kaart (zit er niet bij) en kunnen direct bewerkt worden met Windows moviemaker.

Nog ff een filmpje van toen ik hem gebruikte met me R6..

Filmkwaliteit:

Foto's:
2zrnlab.jpg


2ynku1t.jpg


Prijs:
99 euro of een goed bod.
 
gevallen, maar functioneert nog :) okay

heb je misschien een voorbeeldje van hoe die op je helm vast gezet word? ik heb nog een verjaardags cadeau tegoed en dit lijkt me wel leuk :9~

edit: ik ben je filmpje nu aan het kijken, maar heeft die camera ook een geluids recorder? zo ja, hoe is de kwaliteit daar van? veel last van ruis?
 
Laatst bewerkt:
75 euro, mooi startbod.. net per pm een bod van 85 incl verzenden gehad..
Wie gaat hoger?

Ja er zit een geluidsrecorder op maar klinkt alleen mooi als je hem uit de wind laat filmen en zelfs dan hoor je nog ruis, helaas is dat iets van alle cameras onder de 300 euro..

Iig kwaliteit vond ik goed genoeg en hij zit op je helm door middel van een elastiek met antislip.
Maar vind hem eerlijk gezegd wat lomp daarvoor, dus monteerde hem altijd op me tank.
 
Ja er zit een geluidsrecorder op maar klinkt alleen mooi als je hem uit de wind laat filmen en zelfs dan hoor je nog ruis, helaas is dat iets van alle cameras onder de 300 euro

Het geluid is dramatisch met die dingen maar als je het membraan eruit haalt wordt het aanzienlijk beter, alleen moet je hem dan ff niet meer in het water gooien :+
 
Het geluid is dramatisch met die dingen maar als je het membraan eruit haalt wordt het aanzienlijk beter, alleen moet je hem dan ff niet meer in het water gooien :+

wtf, wie gooit er nou zn camera in het water? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan