TL1000R volledige kuipset en tank, geel

Cubic Rules

Die hard MF'er
25 jul 2007
302
2
BH'sum
Ik heb een volledige kuipset voor een TL1000R in het geel liggen inclusief de tank. Reageer gerust of stuur me een mailtje bij interesse. Het gaat om de volgende delen:
- topkuip
- linker kuipdeel met klepje
- rechter kuipdeel
- kont
- underkuip
- tank
De set heeft geen (af)gebroken delen of scheuren.
bdtjk6.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een volledige kuipset voor een TL1000R in het geel liggen inclusief de tank. Reageer gerust of stuur me een mailtje bij interesse. Het gaat om de volgende delen:
- topkuip
- linker kuipdeel met klepje
- rechter kuipdeel
- kont
- undertail
- tank
De set heeft geen (af)gebroken delen of scheuren.
[afbeelding]

Maar wel krassen? Misschien een paar detail foto's en een richtprijs posten.
 
Krassen, nee. lichte gebruiksporen wel. Detail foto's wil ik graag mailen hoor, kijken mag ook. Koffie krijg je sowiezo :)
 
Als ik nou een detail foto wil kijken stuur je dan ook koffie? :P

Een prijs is ook wel handig natuurlijk

ff een kickje
Thnx voor de kick
Voor jou een digitaal kopje dan. En als je langs komt voor de kuipen de rest.
Bij de dealer is alleen een zijkuip al bijna 600 piek. Ik dacht zelf aan 650 voor alles inclusief tank. Goed bod is ook welkom maar niet zo diep dat het gaat bloeden. ;)
 
Thnx voor de kick
Voor jou een digitaal kopje dan. En als je langs komt voor de kuipen de rest.
Bij de dealer is alleen een zijkuip al bijna 600 piek. Ik dacht zelf aan 650 voor alles inclusief tank. Goed bod is ook welkom maar niet zo diep dat het gaat bloeden. ;)
Ik heb geen plannen om op m'n snufferd te gaan dus nieuwe kuipdelen in een andere kleur om alleen in een ander kleurtje te rijden da's aan de hoge kant..Dan moet er nog bij een ander pak handschoenen en helm en dan word het echt teveel van het goede

tevens weer een kick
 
Ik heb geen plannen om op m'n snufferd te gaan dus nieuwe kuipdelen in een andere kleur om alleen in een ander kleurtje te rijden da's aan de hoge kant..Dan moet er nog bij een ander pak handschoenen en helm en dan word het echt teveel van het goede

tevens weer een kick

Een verstandige rijder dus *D Laten we er maar vanuit gaan dat niemand graag z'n fietsie kapot rijdt toch. Mocht het onverhoopt toch gebeurd zijn zou het zomaar kunnen dat iemand hier wel mee geholpen is. De prijs is bespreekbaar maar de delen vertegenwoordigen echt wel een waarde die stukken hoger ligt dan wat ik er voor vraag.
Ik zelf heb de set als reserve gekocht maar heb nu gewoon wat ruimtetekort.
En nog bedankt voor het schoppie ;)
 
Laatst bewerkt:
Je hoeft de kuipdelen niet per se voor herstel van je TL1000R te gebruiken. Af en toe een ander kleurtje is toch ook leuk. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan