Akrapovic megaphone

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnnn

MF veteraan
25 sep 2005
4.112
0
Noord-Brabant
Te koop wegens overcompleet, deze in nieuw staat verkerende Akarpovic Megaphone:

full


Inclusief DB-Killer (en extra ophangbeugeltje voor de YZF-rijders :+ )

Prijs: E165,-

Verzenden is geen probleem.

Edit:
Binnendiameter aansluitpunt: 43mm
Buitendiameter aansluitpunt: 47mm

Eventueel heb ik er nog een stukkie pijp bij die je perfect over de demper kunt schuiven, de buitendiameter van dat stukkie pijp is 60mm, dan past de Akra op meerdere spruitstukken.

Edit2:
Het klemringetje rechts op de foto heb ik er niet bij!
 
Laatst bewerkt:
zit er nog iets aan voor de fotograaf ;)



succes John :Y

Ik wist wel dat jij de eerste zou zijn die reageerde :+

Zit er nog iets aan voor de fotograaf... een eervolle vermelding lijkt me ook wel op zn plaats, komt ie:

Bovenstaande foto is gemaakt door Fighter Henk.


You happy now ;) :+
 
Laatst bewerkt:
Dag Johnnn,

ik zou graag willen weten wat de diameter is van dat pijpje?
Want als het niet teveel scheelt met wat er nu onder mijn fietsje zit dan heb ik er belangstelling voor!

Groet, Stammegie
 
Binnendiameter aansluitpunt: 43mm
Buitendiameter aansluitpunt: 47mm

Eventueel heb ik er nog een stukkie pijp bij die je perfect over de demper kunt schuiven, de buitendiameter van dat stukkie pijp is 60mm, dan past de Akra op meerdere spruitstukken.

Ik zal het ook in de OP erbij zetten :)
 
Laatst bewerkt:
ik heb evt wel intresse in deze demper...

maar hoe zit het met het geluid... megaphone zegt misschien wel genoeg, té asociaal dus? of valt het wel mee, en kan je er (met of zonder dB killer) nog redelijk normaal mee gezien (gehoord) worden?
 
Normaal met elkaar praten als de motor draait zit er niet echt in. Mèt DB-killer is het wel redelijk (al blijft het harder dan een Laser Hotcam oid, maar wel binnen de perken).

Volgens de vorige eigenaar is de demper met killer zelfs goed genoeg voor op het circruit. Of dit idd zo is dat weet ik niet.
 
Normaal met elkaar praten als de motor draait zit er niet echt in. Mèt DB-killer is het wel redelijk (al blijft het harder dan een Laser Hotcam oid, maar wel binnen de perken).

Volgens de vorige eigenaar is de demper met killer zelfs goed genoeg voor op het circruit. Of dit idd zo is dat weet ik niet.

oke... maar er zit ook niets qua demperwol in ofzo he?

denk dat het qua geluid een beetje too much is voor mij... heb nu een laser duo tech, en die kan zonder killer nog net naar mijn smaak... dus dan zal deze me wel wat te lawaaiig zijn :)

supergaaf dempertje om te zien, hij zou wel erg vet staan onder mijn Z750 :)succes met de verkoop :)
 
Er zit helemaal geen demperwol in, het is een hol pijpje. De db-killer sluit een deel van de doorgang af waardoor het geluid gereduceerd wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan