Scorpion demper met E-keur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dunlop03

MF veteraan
10 sep 2007
7.765
20
Te koop wegens overcompleet,

zo goed als nieuwe Scorpion demper met voorbocht. Past zo op een R6 uit 1999 tot en met 2001. Mooi donker geluid en hard genoeg. Ter vergelijk, wel iets luider als een hotcam oid. Nieuwprijs is ruim 250 euro.

Mag weg voor 100 euro.



 
Laatst bewerkt:
Er zit dus een verwijderbare DB killer bij begrijp ik? Wat is de aansluitdiameter van de demper? En dan de binnendiameter.
 
Beste Spykes,

de diameter van de voorbocht is 51 mm, daar valt de demper overheen zeg maar. Binnendiameter van de demper zal dus een mm of 1 - 2 groter zijn. Ik kan het allemaal even nameten mocht U serieus geintresseerd zijn. Er zit helaas geen DB-killer bij (heb de motor net pas), maar ik denk dat u geen problemen zult krijgen bij politie en dergelijke. Gewoon een mooi beschaafd geluid. Praten zonder je stem te verheffen tijdens stationair e.d is allemaal te doen zeg maar.

Met vriendelijke groet,

Maurits
 
Haha, volgensmij heb ik me vergist in de vraagprijs. Hier staat er nog een te koop maar dan rond voor een CBR voor 200 euro :X Maar dat is niet erg, want alle beetjes helpen nu (aankoop van een Bos Superbike :N )
 
Laatst bewerkt:
Beste Spykes,

de diameter van de voorbocht is 51 mm, daar valt de demper overheen zeg maar. Binnendiameter van de demper zal dus een mm of 1 - 2 groter zijn. Ik kan het allemaal even nameten mocht U serieus geintresseerd zijn. Er zit helaas geen DB-killer bij (heb de motor net pas), maar ik denk dat u geen problemen zult krijgen bij politie en dergelijke. Gewoon een mooi beschaafd geluid. Praten zonder je stem te verheffen tijdens stationair e.d is allemaal te doen zeg maar.

Met vriendelijke groet,

Maurits

Dan laat ik hem toch even schieten. Ik wil hem op de tussenpijp van mijn cbr zetten maar zonder DB-killer vind ik het niet handig. Is natuurlijk wel los te krijgen maar dan gaat dat ook weer extra kosten.

Succes met de verkoop!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan