spullen voor Bandit, Dominator, VX800

fishman

MF veteraan
17 apr 2005
4.145
67
Burgum
Achterlicht voor een GSF600 €20,-
full


RVS uitlaatbochten NX650 €45,-
full



Kroonplaat en T-stuk VX800 €25,-
full
 
Hey visseman, wat voor diameter poten zaten er standaard in dat balhoofdsetje? heb daar misschien emplooy voor. :)
 
Uit mijn hooft 41 mm of was het toch 43mm....

Mmm, moet het wel zeker weten natuurlijk, maar meet het spul eens op voor me, ook wat de afstand tussen de gaten en de afstand van de poten naar het balhoofdpengat, ( 3x woordwaarde?) ik leg het misschien verkeerd uit maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel:) Ik hoor het wel van je. tnx
 
Laatst bewerkt:
Pootdiameter 41mm

Hartlijn stuurpen/poten 30mm

poten hart op hart 190mm
Ok tnx Visseman, ik ga straks ff meten en is het weten of het gaat passen. Lijt er wel heel erg op dus wil er graag als eerste optie hebben. je hoort waarschijnlijk straks nog van me, als m'n maatje thuis is dan kan het op gaan meten anders wordt het morgenavond.
 
Visseman, sorry dat het ff duurde, de maten lijken het zelfde te zijn:) Kan het slecht meten, maar draai vanavond ff de bovenste kroonplaat los en dan weet ik het exact! Weet je toevallig ook de lengte van de baldhoofd pen voor me?
tnx Renee
 
Visseman, mail me ff je bankgegevens en je speciale prijs inc. verzenden? Kon er niet bij en dus niet helemaal zeker of het past maar het moet maar.
Hoor het van je, en alvast een fijne jaarwisseling
 
Terug
Bovenaan Onderaan