Lasapparaat (elektrode) gebruikt, met lashelm €25

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje313

Guest
Garage-opruiming levert altijd overtollig spul op;



Hebben voor 25 euro?

lasserIII.jpg


lasserII.jpg


lasserI.jpg


laskapenlashelm.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo iets als deze heb ik zelf al. Ik ben meer op zoek naar een klasse beter (inverter)
toch bedankt.

Tja.... Wie niet :)

Maar dan zou ik -aan de andere kant- er ook geen 25 euro voor vragen..
 
Werkt die nog goed?

en stuur je hem toevallig ook op(zal wel zwaar zijn) of kom je vaak in de buurt van rotterdam?
 
Laatst bewerkt:
Werkt die nog goed?

en stuur je hem toevallig ook op(zal wel zwaar zijn) of kom je vaak in de buurt van rotterdam?

Ik wil het best opsturen, maar dan kom je duur uit hoor (gok ik).

Nee, ik kom niet regelmatig in de buurt van Rotterdam, helaas.

Ik kan hem wel even wegen, maar ik gok dat we boven de 10 kg basispakket uitkomen.

Hij werkt nog prima. Ik zal het morgen voor de zekerheid eens proberen, staat al een jaar in een doos...

Als ie het niet zou doen, dan smeet ik het wel bij het oud ijzer, ipv een MF-er neppen :)
 
oke ik wacht even af of die het doet, anders kom ik hem miss wel halen als die te zwaar is, Tilburg is een 1.15 uur rijden weet niet of verzenden goedkoper is en hoe duur heen en weer rijden is., mmm net uitgerekend heen en weer centrum Tilburg = 200km = ongeveer €15,- met de auto als ik 1:20 rij. Verzenden is € 12,95 voor 10-30 kg.
 
Laatst bewerkt:


oke toevallig gewogen :P , nou denk dat die tog al boven de 10kg uit komt, maar wel binnen de 30 blijft, toch?

mmmmm weet niet of we een leuk prijsje prijsje kunnen maken, iets van €35,- incl verzenden?, zou dat wat zijn, heb er wel interesse in, maar het is meer als proef.

hoor het wel. :W
 
boven de 30 komt ie niet uit hoor.

Ik moet alleen even kijken hoe ik het apparaat samen met die helm an verpakken. Zou zonder zijn als ie kapot gaat.

En dan is 35 euro prima hoor.

PM je adres maar even, dan krijg je mijn rek nr.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan