Motorrijders "Kop van Noord-Holland" deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaahhh! *O* Vrijwilligerswerk voor 84 uur moet ik volmaken van school. Dat heb ik maar opgelost door de vrijwillige 8 persoons connexxion busjes te berijden. Toch wel een ervaring. Zo zie ik nog eens wat van de NH noordkop.
 
Jaahhh! *O* Vrijwilligerswerk voor 84 uur moet ik volmaken van school. Dat heb ik maar opgelost door de vrijwillige 8 persoons connexxion busjes te berijden. Toch wel een ervaring. Zo zie ik nog eens wat van de NH noordkop.

Vet! *D

Deze busjes? Áls ik vrijwilligerswerk zou moeten doen, lijkt me dit ook vet. 8-)

connexxion-busje.jpg


En wat rijd je dan rond? Gehandicapten? Schoolkinderen, of ouderen of zo?
 
Laatst bewerkt:
Vet! *D

Deze busjes? Áls ik vrijwilligerswerk zou moeten doen, lijkt me dit ook vet. 8-)

[afbeelding]

En wat rijd je dan rond? Gehandicapten? Schoolkinderen, of ouderen of zo?
Die ja! _O_

Ik rijd gewoon alles rond, scholieren, jongeren, ouderen etc. :Y Het is gewoon een buslijn die ook op de busbordjes staan. Alleen deze busjes worden dus vervoerd door vrijwilligers (had ik zelf ook nooit geweten! :o ).
 
dat is wel vet om zo de vrijwilligers uren vol te maken *D.


avond :W

Toch weet ik dan nog wel een veel leukere vorm van vrijwilligerswerk:

full


En dan rijd je in dit:
full



Persoonlijk toch leuker dan een Connexxion-busje O-)
 
Laatst bewerkt:
Bijzondere vogel gespot in Alkmaar
Uitgegeven: 4 januari 2010 22:37
Laatst gewijzigd: 4 januari 2010 22:37
ALKMAAR - Een zeer bijzondere vogel is opgedoken in tuinen in Alkmaar. Het gaat om de baltimoretroepiaal. Het vogeltje heeft oranje-gele en zwarte veren en is voorzien van een puntige, scherpe snavel.

Hij broedt in Noord-Amerika en hoort in deze tijd in Latijns-Amerika te zitten.

Volgens voorzitter Arnoud van den Berg van de Dutch Birding Association is de vogelspotterswereld in rep en roer. Het is pas de tweede keer sinds 1890 dat het dier in ons land is gezien.

In totaal zijn er in Europa sinds 1890 welgeteld 34 waargenomen, waarvan de meeste in Groot-Brittannië. Meestal verdwalen ze tijdens hun trek boven zee.

Camera's

Van den Berg verwacht dat honderden liefhebbers met kijkers en camera's naar de Noord-Hollandse plaats afreizen.

Verschillende mensen hebben hem gezien. Hij bivakkeert in de wijk Oudorp en komt af op de vetbollen in de vele tuinen daar.

:')

Ik heb gegoogled op hoe die vogel eruit ziet, maar ze laten telkens een ander beest zien!
Voor de visualisatie:

fotoid1955.jpg

Gespot in Oudorp :')
 
Nou hehe! Snap je nu eindelijk wat ik bedoel, waarom ik liever in m'n eigen wagen stap? :')
Ehh, ....nee wat bedoel je?

Niet ten nadele van de Dacia bedoel ik. Hetzelfde geldt voor andere personenautootjes na het berijden van een busje. Het voelt ineens een stuk soepeler enzo. :Y
 
Maar dat is minder maatschappelijk betrokken.
Dat is het doel van het vrijwilligerswerk wat ik moet doen. :Y
Minder maatschappelijk betrokken??? :?

Mensen redden uit levensbedreigende situaties;
Assistentie van overige hulpdiensten als "First Responder";
Belangrijkste hulpverlener langs de kust.
Noem het maar "minder maatschappelijk betrokken"..... :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan