VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sebring wordt zoeken naar een naald in een Hooiberg... Uberhaupt een complete VF uitlaat wordt lastig...

Ach Ja... (Joep) heeft volgens mij nog een laser duo uitlaatsysteem.. En Diggler een Laser K1 die opgeknapt dient te worden...
 
hmm....
Als een van deze heren hem wil verkopen, ik houd me aanbevolen :)
Anders moet ik er zelf 1 maken....
 
hij geeft dan een flinke tik als je gas bij geeft. specificer kan ik het niet omschrijven

Is dat tijdens het rijden, of stilstaand met de koppeling ingetrokken..

Stilstand kan het daar de nokken op tandwielen ruimte hebben... Hierdoor wil het wel tikkelen...

Tijdens het rijden.... Is niet goed... Schokt ie dan ook ??? Zo ja... Versleten nokken op de tandwielen waardoor ie uit de versnelling vliegt om er vervolgens weer in te klappen... Meestal is dan ook de schakelvork krom...
 
Staan hier nog wel wat frames met onderdelen om de boel op te leuken....

Die werden toch mee genomen naar het zuiden??? las ik een paar post terug?
aan losse frame's en eigen motoren tel ik er al 3, maar dat bedoel ik niet.
Wat ik bedoel is rijdende V4tjes met gezellige berijders bij een gril :Y in de achtertuin.
Met natuurlijk de befaamde Dutchy ribs op de bordjes :9~
 
Laatst bewerkt:
Die werden toch mee genomen naar het zuiden??? las ik een paar post terug?
aan losse frame's en eigen motoren tel ik er al 3, maar dat bedoel ik niet.
Wat ik bedoel is rijdende V4tjes met gezellige berijders bij een gril :Y in de achtertuin.
Met natuurlijk de befaamde Dutchy ribs op de bordjes :9~~

Winterbbq? :9~ :9 :9~ :9 Ribbekes á la Dutchy? :9~ :9 :9~ :9
 
Is dat tijdens het rijden, of stilstaand met de koppeling ingetrokken..

Stilstand kan het daar de nokken op tandwielen ruimte hebben... Hierdoor wil het wel tikkelen...

Tijdens het rijden.... Is niet goed... Schokt ie dan ook ??? Zo ja... Versleten nokken op de tandwielen waardoor ie uit de versnelling vliegt om er vervolgens weer in te klappen... Meestal is dan ook de schakelvork krom...

Tijdens het rijden. Dus die machine kan ik beter laten staan...
Of is het (nog) niet hopeloos?
Thanx voor je reacties.

Gr.,
Cor
 
Laatst bewerkt:
Voor die Laser K1 dempers wat ik nog heb liggen (weet alleen echt niet waar) moet je wel een "originele" balanspot hebben. Zelf heb ik gelukkig twee Sebring systemen liggen met drie verschillende dempers en dat geluid wat ik heb met de open Sebring, daar kan niets aantippen voor mij betreft. Die sebring heb ik gevonden door ebay in de gaten te houden en de tweede zat bij twee sloopfietsen die ik heb opgepikt.
 
Voor die Laser K1 dempers wat ik nog heb liggen (weet alleen echt niet waar) moet je wel een "originele" balanspot hebben. Zelf heb ik gelukkig twee Sebring systemen liggen met drie verschillende dempers en dat geluid wat ik heb met de open Sebring, daar kan niets aantippen voor mij betreft. Die sebring heb ik gevonden door ebay in de gaten te houden en de tweede zat bij twee sloopfietsen die ik heb opgepikt.

Ik weet waar ze liggen... Ik hoef alleen maar in mijn werkplaats omhoog te kijken.. :Y

Het is toch wat, dat mensen niet meer weten waar zij hun zooi achterlaten... *D

En daar zit nog een balanspot bij, moet volgens mij alleen de kraag van gerepareerd worden waar de dempers op aan sluiten.. Maar dat is zo gepiept... :+

Joep... Michael had nog wat voor jou neergezet op v4hondabbs.... een filmpje betreffende zijn kerker demper...
 
Laatst bewerkt:
:+ Het was dus aan gekomen _O-

Had het filmpje van Michael gezien ja. Ben er niet direct kapot van en is waarschijnlijk ook zwaarder als een 4-1. Ben inmiddels foto's tegen gekomen dat er ook in de AMA gereden werd met een 4-1

(Ga je nu even bellen om wat af te spreken ;) )
 
Toch nog even graag jullie mening over een vf 1000:
Hij geeft tijdens het rijden als je de motor in de 2e versnelling zet en gas bij geeft dan een bijgeluid een flinke tik.
Tijdens het rijden dus. Kan ik die machine beter laten staan of is het alleen een kwestie van de handen smerig maken?
Of is het hopeloos?
Thanx voor jullie reacties.

Gr.,
Cor
 
Mijn mening Cor. Laten staan. of heel weinig voor geven en de advertentie op mp zoeken met 2 komplete blokken in onderdelen. Allicht dat je dan een heel eind komt
 
Mijn mening Cor. Laten staan. of heel weinig voor geven en de advertentie op mp zoeken met 2 komplete blokken in onderdelen. Allicht dat je dan een heel eind komt


Okay, thanx.
Dan laat ik hem staan. Jammer, verder is hij in showroomconditie. Vr.pr. €550,00.
Heb geen ruimte en (nog) geen ervaring met v 4's. Dus gaat deze over.
 
:+ Het was dus aan gekomen _O-

Had het filmpje van Michael gezien ja. Ben er niet direct kapot van en is waarschijnlijk ook zwaarder als een 4-1. Ben inmiddels foto's tegen gekomen dat er ook in de AMA gereden werd met een 4-1

(Ga je nu even bellen om wat af te spreken ;) )


kun je me die foto's mailen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan