Akrapovic Uitlaatsysteem ZX6R 1998

Effe serieus 500 euro is een vraagprijs maar de helft bieden is mij toch te weinig.
Laat ons zeggen dat we vanaf 400 euro kunnen beginnen praten :)

Sorry mijn max is echt 300 euro. Denk niet dat er nog echt een markt voor is. Mocht ik hem ooit zelf willen door verkopen.
 
Laatst bewerkt:
Mwa ik denk wel dat er een markt voor is, de uitlaat past tot een 2002 model.
Van 1998 tot 2002 zullen er wel een hoop zx6r'tjes verkocht zijn.

Het is ook veel mooier dan de bolt on aftermarket dempers die je moet kopen bij de originele uitlaatbochten. :Y

Je moet gewoon op iemand vallen die er het geld voor over wil hebben. Ik vond het iedere euro waard en ik heb er nog veel meer voor betaald.
 
Mwa ik denk wel dat er een markt voor is, de uitlaat past tot een 2002 model.
Van 1998 tot 2002 zullen er wel een hoop zx6r'tjes verkocht zijn.

Het is ook veel mooier dan de bolt on aftermarket dempers die je moet kopen bij de originele uitlaatbochten. :Y

Je moet gewoon op iemand vallen die er het geld voor over wil hebben. Ik vond het iedere euro waard en ik heb er nog veel meer voor betaald.
ruilen voor 1 van mijn kerstkadootjes?



verkapt schopje :+ :+
 
Mwa ik denk wel dat er een markt voor is, de uitlaat past tot een 2002 model.
Van 1998 tot 2002 zullen er wel een hoop zx6r'tjes verkocht zijn.

Het is ook veel mooier dan de bolt on aftermarket dempers die je moet kopen bij de originele uitlaatbochten. :Y

Je moet gewoon op iemand vallen die er het geld voor over wil hebben. Ik vond het iedere euro waard en ik heb er nog veel meer voor betaald.

Mocht je hem over drie maandjes nog hebben liggen, dan kom ik er misschien op terug.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan