Te Koop Yamaha R6 2006/2007 Voorpoten. (Volledig WP)

Tyl

Dutch ProClass 1000 #56
7 mrt 2004
26.439
46
Zeewolde
Ik heb tree voorpoten te koop van de R6 uit 2006/2007. Ze zijn zwart en zijn van binnen volledig WP omgebouwd door SO Products (Stamsnijder).

Van 1 poot is de binnenpoot heel iets uit het lood.

Doe een goed bod en neem ze mee.

snc00018.jpg

snc00019.jpg

snc00020.jpg

snc00021.jpg


Eventueel heb ik ook nog de remklauwen erbij: Radiale Remklauwen R6 2006-2007
 
Laatst bewerkt:
Oef gewicht weet ik niet meer zo. Rond de 75 a 80 kilo.

En doe maar eens een openingsbod ;) Mag ook per pb ;)
 
Dat zou ik niet durven zeggen. Eventjes vragen in het R6 topic ;)
 
Weinig nuttig antwoord in het R6 topic en SO heeft ook nog niet gereageerd............effe wachten dus nog
 
jij kunt toch ook zelf meten? diameter thv boven- en onder kroonplaat en zelf meten wat jij hebt. de remmen passen zeker weten en de lengte moet ook wel ongeveer hetzelfde zijn. iets langer maakt niet veel uit, dan laat je de poten door je kroonplaat steken.
 
Ja ik weet het zelf ook niet. Ik kan wel de maten voor je opmeten als je wilt. Ben zelf ondertussen ook wat verder:

Prijs ombouw wp was rond de 550 euro.
Richten van poot bij SO kost rond de 150 euro.

Dus een vraagprijs van 300 euro is een nette prijs.
 
Prijs zal wel niet veel zijn, maar bijelkaar is het mij weer wat te duur.......misschien later in het jaar als de eindejaarsbonus langs komt.........;-)
 
Dat is toch niet zo'n punt? Laat je de poten iets verder doorsteken en ben je ook klaar, of denk ik nu te makkelijk?

IK denk dat je dan niet zoveel meer van de veerpoot in de kroonplaat hebt zitten..... maar ja.. voor iemand die wel van een gokje houdt.. :]
 
Jawel hoor. ze zijn niet zo groot. Als je ze op de achterbank neerlegd dan liggen zo ook nog lekker zacht ook.
 
IK denk dat je dan niet zoveel meer van de veerpoot in de kroonplaat hebt zitten..... maar ja.. voor iemand die wel van een gokje houdt.. :]

Verkeerd gelezen |( Dacht dat deze 10mm langer waren, dan zou het niet zo'n punt zijn! Andersom natuurlijk wel haha _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan