. . . 
quote:
quote:RibbiT schreef op 07 januari 2010 @ 16:20:
Ik had vanochtend de de NL importeur van de V.I.O. gemaild met een aantal vragen. Een van mijn vragen was of er binnenkort een nieuw systeem van V.I.O. op de markt komt. Ik had zijn antwoord nog nergens gevonden dus hier het 'grote' nieuws:
Op de POV distributeurs meeting in Barcelona afgelopen November is bekend gemaakt dat de nieuwe POV2 HD eind dit jaar op de markt zal komen. Zal omstreeks Oktober 2010 zijn en deze zal +- € 1.000,00 incl btw gaan kosten.
quote:RibbiT schreef op 07 januari 2010 @ 16:24:
Wel nice, maar nu weet ik helemaal niet meer wat ik moet doen![]()
En trouwens... Ik dacht dat bullit-cams (de camera kop zelf) helemaal geen HD kwaliteit konden opnemen. Of heb ik dit verkeerd begrepen?
Hier ook!
XTZ750 & TT600

quote:CasGas schreef op 08 januari 2010 @ 23:36:
[...]
Dat heb je fout en goed
De huidige bulletcams hebben op dit moment normale "kwaliteit" lenzen erop zitten, geen HD spul. Als je over gaat naar HD moet je niet verwachten dat je dezelfde bulletcam erop hebt zitten, maar een grotere, de huidige lenzen op de POV bijvoorbeeld zijn niet helemaal top of the bill.. Wel goed, maar je kan altijd beter krijgen..
Ik verwacht dat de POV2HD ongeveer eenzelfde unit gaat krijgen als de Sony, of in ieder geval in die orde van grootte:
http://www.qmarket.nl/q-c...board-camera-systeem.html
Ik zelf wou eerst een POV 1.5 kopen, maar gezien het HD verhaal vind ik de kwaliteit/prijs verhouding toch iets te duur. Ik denk dat ik voor deze zomer eerst maar eens een ContourHD ga kopen en het einde van het jaar afwacht op de eerste POV2HD's.. die zullen vast wel goed zijn, maar eerst even afwachten
quote:Makrolon schreef op 11 januari 2010 @ 09:00:
Iemand de MD80 al binnen?
quote:
quote:
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1