Marzocchi AG Strada schokbrekers eind jaren '70, begin '80

CB750F1Dennis

Die hard MF'er
10 jun 2009
259
0
Aangeboden een nette set Marzocchi AG Strada schokbrekers.
Het is het type oog, oog.

Ik heb ze verkeerd gekocht voor mijn motorfiets, ik had het type oog boven, vork onder nodig welke ik inmiddels gevonden heb. Daarom mag deze set weg. Ik heb er ook de Repair Manual bij (met exploded views), deze krijg je er ook bij.

De veren zijn in 4 standen instelbaar.
Ze zijn met luchtdruk/ perslucht op druk te brengen. Dit zorgt voor meer druk op de olie in de demper.

Is een nette set, heeft wel wat optische beschadigingen aan de rode lak.

Doe een bod of bied iets te ruil aan (Jaren '70 race spul)

De schokbrekers zijn totaal 34 cm lang. 31,5 centimeter van oog tot oog.
Onderste oog gaat een M10 bout door (10mm dus).
Bovenste oog is 12,5mm. Hier is elke maat rubber met busje voor te bestellen als het eventueel niet past (ik heb een webshop hiervoor).
full


Groet, Dennis
 
Laatst bewerkt:
of evt zelf een vork maken van een blokje alu of rvs en dan heb je ook iets wat universeel past
zijn idd leuke veren voor iemand die zelf beetje handig is is diteen goed optie suc6 er mee
 
Wat is de prijs? Zijn ze niet lek? en war zoek je eventueel voor te ruilen?

Heb wel het een en ander liggen en zulke schokkers kunnen geen kwaad op de plan voor projekt CX500CF
 
of evt zelf een vork maken van een blokje alu of rvs en dan heb je ook iets wat universeel past
zijn idd leuke veren voor iemand die zelf beetje handig is is diteen goed optie suc6 er mee
Klopt ja, op deze manier zouden ze dan universeel toepasbaar zijn, vergeet niet dat er heel veel motorfietsen zijn waarbij ze zo gemonteerd kunnen worden! Moto Guzzi's, Ducati's, Laverda's, sommige Honda's en ga zo maar door!

Het zijn inderdaad leuke veren!
 
Laatst bewerkt:
Wat is de prijs? Zijn ze niet lek? en war zoek je eventueel voor te ruilen?

Heb wel het een en ander liggen en zulke schokkers kunnen geen kwaad op de plan voor projekt CX500CF

Ik heb ze zelf niet gebruikt, dus kan niet met zekerheid zeggen dat ze niet lek zijn. Ze zijn niet vet en er zijn geen tekenen te zien dat ze lek zijn, ik ga er dus vanuit dat ze het ook niet zijn, maar wat ik zei, ik durf het je niet te garanderen.

Je bent altijd welkom om te komen kijken hoor, dan kun je hier zelf over oordelen.

En spullen waarvoor ik het wel wil ruilen (met eventueel bijbetaling van mijn kant) is een Marzocchi voorvork (35, 38 of 41mm, een Ronal of SMAC achterwiel, een nette conus voor op een read titan kuip, aluminium magura of tommaselli 35mm clip ons, een Grimeca remklauw 41mm, een 1 persoons read titan, rickman of ander mooi polyester zitje, een setje aluminium of plastic kelkjes (niet van die k&n dingen), een originele dunstall red end demper. Zo kan ik uren doorgaan! Iniedergeval mooie jaren '70 tijdsoriginele raceonderdelen! Ik hoor het wel.

Doe een bod of laat even weten wat je te ruil hebt.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ze zelf niet gebruikt, dus kan niet met zekerheid zeggen dat ze niet lek zijn. Ze zijn niet vet en er zijn geen tekenen te zien dat ze lek zijn, ik ga er dus vanuit dat ze het ook niet zijn, maar wat ik zei, ik durf het je niet te garanderen.

Je bent altijd welkom om te komen kijken hoor, dan kun je hier zelf over oordelen.

En spullen waarvoor ik het wel wil ruilen (met eventueel bijbetaling van mijn kant) is een Marzocchi voorvork (35, 38 of 41mm, een Ronal of SMAC achterwiel, een nette conus voor op een read titan kuip, aluminium magura of tommaselli 35mm clip ons, een Grimeca remklauw 41mm, een 1 persoons read titan, rickman of ander mooi polyester zitje, een setje aluminium of plastic kelkjes (niet van die k&n dingen), een originele dunstall red end demper. Zo kan ik uren doorgaan! Iniedergeval mooie jaren '70 tijdsoriginele raceonderdelen! Ik hoor het wel.

Doe een bod of laat even weten wat je te ruil hebt.

Ik heb er ook interesse in! Bij deze een bod van 75 euro :)
 
Hey ik heb een marzocchi voorvork liggen van een moto guzzi ..
Is een 35mm met kroonplaat en T-stuk..

Misschien gelijk oversteken?

Greetz Gezs
 
De Marzocchi's zijn verkocht!

Nog wel een Kuma achterwiel en Ronal voorwiel van aluminium te koop..voor de liefhebber!

Groet
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan