5 Het HOLEC-Ridderkerk topic 5

ik heb er niet echt op gelet wat de schade was
aangezien mn been erg veel pijn deed en doet
iemand met n bussie heeft de bike ingeladen en ons thuis gebracht
voorband was lek
en kuipwerk hing ook aan n zijde draadje
tegen n trotoirband geschoven
en mn uitlaat en tank hadden ook flink wat schrammen
dus denk niet dat t mee zal vallen

hopelijk vanavond naar huis
en dan ga ik met veel tegenzin mn schuurtje openen om de schade te bekijken

;(
 
niet in ziekenhuis
bivakeer ff bij wat vrienden aangezien ik nie echt mobiel ben vanwege mn knie
arm die donkerblauw is en een paar pijnlijke ribben
 
Laatst bewerkt:
http://www.mediatv.nl/nieuws/3808/Mototrrijder_zwaargewond_na_val.html (Media Tv - Invalidenvoertuig te water 1 dode - Vlaardingen)

weer die pokke hobbel daar he
 
http://www.mediatv.nl/nieuws/3808/Mototrrijder_zwaargewond_na_val.html (Media Tv - Invalidenvoertuig te water 1 dode - Vlaardingen)

weer die pokke hobbel daar he

Niet de 1e daar idd. Eind vorig jaar daar ook al iemand in de kreukels zien liggen, exact zelfde stukkie :o
 
Euh.... ja het is Friday the 13th here's my story... *O* and -O-

Alleereerst vandaag helemaal blij met .... :9~ ...... uiteindelijk want...

Aprilia RSV 1000R Factory '06 radiale rempomp met Pazzo handel...
bikepics-1829091-800.jpg


bikepics-1829096-800.jpg


I.c.m. Brembo 'gold' spots van een 'oer'-Japanse-YAMAHA TRX850 uit 1995...
bikepics-1829100-800.jpg


Rij ik alleen uiteindelijk weg in Barendrecht bij Motorstore met mijn TRX, ga de snelweg op, voeg in, geef gas en 'kling klong kling'....... huh :? Ik kijk om me heen wat er op mijn pad gaat komen... maar niets te zien.
Denk ik 1 sec. later, klinkt wel errug herkenbaar, het zal toch niet.....

Foto-HKFU6J4H.jpg


:X :X :X :X :X mijn duo cover losgeschoten en er af gewaaid! Ik gelijk op de vluchtstrook, 500mtr terug gelopen om hem in bovenstaande toestand aan te treffen -O-

Verder gaat het lekker hoor }) :+ Nice weekend y'all :W
 
Da's dikke pech, hopelijk goed te herstellen. Heb je al een Appie??
Herstellen zou kunnen, maar het wegsmeren, schuren, spuiten is nagenoeg de prijs van een nieuwe.... dus er komt een nieuwe, mooiere die beter aansluit bij de tank :)

Appie, nee.... (nog) niet. Wel op een RSV Mille uit 2001 bij Motostore Barendrecht proefgereden die dag. Voor track use zéker een leuke bike, maar hij is té nieuw en dat is ook de prijs naar. De track Tuono, daar zag de verkoper weer van af....

Er zit geen haast bij, dus ik hou het gewoon in de gaten voor een leuke aanbieding/optie als hij voor bij komt O-)

:W
 
Ik kwam dit topic tegen tijdens mijn zoektocht over het forum. Sind juli ben ik in het bezit van mijn rijbewijs en een fazer uit 2001, nu heb ik laatst de motor laten vallen. Mijn topkuip is nu beschadigd en heeft een scheurtje. Al bij de dealer geweets en die wilgraag een nieuwe kuip verkopen, ook sprak hij over een spuiter eventueel. Door een beetje zoeken kwam ik op dit topic. Ben dus eigenlijk op zoek naar iemand die mijn kap kan repareren en spuiten in de buurt van Ridderkerk.
Is er iemand die mij verder kan helpen?
 
Welkom op dit verlaten gedeelte van MF... :Z

Hahaha, probeer 't eens bij roland meerman.. goede ervaringen mee :)
(http://www.motopaint.nl), zit in ridderkerk.. donkersloot.
 
Inmiddels hebben ik inmiddels een nieuwe afdekkap voor de duo gevonden in GB en die komt mijn kant op *O*

Verder heb ik na de RSV Mille een 748 proefgereden, niet verkeerd maar ik wilde ook een VTR SP uit proberen O-) . En de laatste heeft mij 'gepakt' hehe.

Dus ik ben rustig op zoek naar een SP1 of 2 voor 'track' :Y, klaar of nog om te bouwen.

Greetz
Gerben
 
Heren (ff dit topic levend maken).... want per januari heb ik de onderstaande SP in bezit *O*

IMG_9390.JPG


IMG_9392.JPG


De huidige eigenaar, MF'er H@nsie doet hem weg i.v.m. een eigenzaak.

Om jullie een indicatie te geven wát deze SP allemaal heeft ... I 'quote';

Deze SP is een mix tussen een SP1 en SP2; hij heeft SP2 wielen (ook een reserveset) een SP2 achterbrug, SP2 tank. Hij is raceklaar en echt zo licht mogelijk gemaakt.
Powercommander III USB, kabelboom is aangepast, volledig Akrapovic duo uitlaatsysteem, Durbahn valblokken, Durbahn airbox, Durbahn frame-protectors, Durbahn accu (verplaatst), Durbahn airscoops voor de koelers, ingekort subframe... werkelijk alles wat eraf kan is eraf.. er zitten geen fans op de koelers, geen thermostaat, geen PAIR systeem, geen flapper valve, de inlaatsnorkel is geheel open. Uit het raceblok zijn de verspanningstandwielen eraf (aandrijving tandwielen nokkenassen, klinkt als een Duc met droge koppeling), de dynamo is lichter gemaakt.
Wilbers rondom, Braking Wave remmen voor, stuurdemper, rearsets, link systeem aangepast, snelgas etc. etc. te véél om hier neer te zetten. Ook nog giga spares aan onderdelen er bij!


Ik zal alleen later in 2010 pas op het circuit gaan, ik moet eerst begin dit jaar huis inrichten en verhuizen, gelukkig is het huidige huis wel al verkocht :Y, tja prioriteiten eejj ;)


Goed, ik heb er zin 'an :]

Greetz :W
Gerben
 
Holec is dead....

Wie heeft er trouwens allemaal nog een motorfiets?

Praetorian wel, maar zit er toch sterk over te denken de CBR600RR '04 in de verkoop te gaan doen... heb al een poosje andere tijdverslindende hobby's :j . (kutsmoesjes, jaja ik weet 't :/ )
 
Laatst bewerkt:
Holec is dead....

Wie heeft er trouwens allemaal nog een motorfiets?

Praetorian wel, maar zit er toch sterk over te denken de CBR600RR '04 in de verkoop te gaan doen... heb al een poosje andere tijdverslindende hobby's :j . (kutsmoesjes, jaja ik weet 't :/ )


KTM 990 sm 8-)

gewoon lekker houden en af en toe stukkie raggen.
toch 5000 km gereden met af en toe een avondje :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan