onderdelen srad 600

Arne, heb je soms een fototje van zo'n pompje? Ik denk niet dat ik het heb maar kan wel ens in mijn "rommeldoos" kijken als ik weet hoe dat eruit ziet ...

Jim, je mag me eventueel uw privé-gegevens doorsturen, naam, adres,... of als je het wil komen halen, maar lijkt me beetje ver... Net gekeken op taxipost, 6.40 euro en levering tussen 4 en 10 werkdagen voor gewoon pakje < 2kg.
 
ik heb vandaag al kunnen pb'en... maar vraag me niet hoe... ik en pc's...
emailadres is fb366233@skynet.be raar adres, ik weet het, maar krijg dat niet veranderd via site van belgacom hier....
grtzz
 
hoi WaXstar,
radiator+fan=50 euro, verzending Belgie =>Nederland 13 euro
beschermkap mist stukjes van 2 bovenste bevestigingspunten, detailfotokes bijgevoegd. Als je er iets mee kan aanvangen, kan ik die er bij doen, en ronden we af op 65 euro voor de drie dingen met verzending...
full
 
rechterkuipdeel verkocht. => man wou die kopen om stickers te gebruiken, maar dat lukt niet dachten we zo...
Wat tegen het einde van het jaar niet weg is gaat naar sloperij en/of containerpark; da's mijne cadeau voor 't vrouwke hare kerstmis :) , plek in 't huis voor baby op komst...
 
Laatst bewerkt:
Sinterklaas heeft 4 pakjes gemaakt :
- frame + brug +T => 250 euro
- andere onderdelen in goede staat samen => 350 300 euro
- onderdelen in minder goede en/of slechte staat => 100 euro
- motoronderdelen samen => 200 euro

"Pakjes" zijn dan wel iets te groot om op te sturen denk ik...
Vanaf 2 pakjes valt er te onderhandelen over prijs / of levering met mijn nieuw breakske ( geraakt redelijk veel in, in een Megane Grand Tour hé ) 8-)
 
Laatst bewerkt:
hej,heb je je achter spatbord nog(zeg maar waar je kenteken en knippers op zitten)?zo ja mail me ff
ace_278@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan