Kawasaki ER-5

Hallo,

Ik ben hier nieuw, ik ga dinsdag a.s. mijn motorrijbewijs halen.
En dan natuurlijk opzoek naar die eerste motor.

Zelf heb ik de ER-5 op het oog, maar is dit ook een goede motor als je iemand achterop hebt en langere stukken wilt rijden?

Ik les nu op een cbf 600.

groeten Jan
 
Hallo,

Ik ben hier nieuw, ik ga dinsdag a.s. mijn motorrijbewijs halen.
En dan natuurlijk opzoek naar die eerste motor.

Zelf heb ik de ER-5 op het oog, maar is dit ook een goede motor als je iemand achterop hebt en langere stukken wilt rijden?

Ik les nu op een cbf 600.

groeten Jan
Welkom Jan!

Tsja, ik zeg dat het makkelijk kan. Er zijn alleen een aantal dingen die je je moet realiseren. Op de snelweg rijden is gewoon niet fijn, je vangt een hoop wind en wordt bij een gangetje van 150 werkelijk alle kanten opgeslingerd _O- Ikzelf rijd ook lange stukken, soms met duo maar dan lekker binnendoor. Heerlijk rijden vind ik zelf! T beestje red het makkelijk! Maar als lange stukken rijden met duo echt je hoofddoel of streven is zou ik toch iets anders zoeken. Het kan wel, maar er zijn motoren die er meer geschikt voor zijn.
 
ik heb mn er-5 naa wat een ding 25 kw 110 met wind tegen :P vorige week zaterdag ochtend geprobeert naar school te gaan Naa wat een wegen kleinstukje geprobeerd d8 meschien zijn de wat grotere wegen wel open maar nee hoor eind resultaat 2keer op mn bek met km of 5 :P
kromme stuur en paar deukjes op tank!
 
ik heb mn er-5 naa wat een ding 25 kw 110 met wind tegen :P vorige week zaterdag ochtend geprobeert naar school te gaan Naa wat een wegen kleinstukje geprobeerd d8 meschien zijn de wat grotere wegen wel open maar nee hoor eind resultaat 2keer op mn bek met km of 5 :P
kromme stuur en paar deukjes op tank!
Balen!

Maar 110 met wind tegen?!
 
ik heb mn er-5 naa wat een ding 25 kw 110 met wind tegen :P vorige week zaterdag ochtend geprobeert naar school te gaan Naa wat een wegen kleinstukje geprobeerd d8 meschien zijn de wat grotere wegen wel open maar nee hoor eind resultaat 2keer op mn bek met km of 5 :P
kromme stuur en paar deukjes op tank!


Een beetje normale zinnen typen zou ook niet gek zijn. :?
Krom stuur en deuken in je tank, lachen man! Waarom ga je uberhaupt, als je net je rijbewijs hebt, met dit weer rijden, dat is echt vragen om problemen. :N |(
 
sorry maar ik rij een gsxr 1000 al bijna 2jaar en dat was mn 1e motor
ik moest die dag naar school motorinstructeurs opleiding dus ik had geen keus
ik kon ook met de auto gaan maar dat heeft geen nut ... had trouwens laatst ook mn carbs los gehaald van er-5 en bleek dat de ene kant vast zat dat ding die op en neer gaat ik weet niet hoe dat heet maar dat zat vast dus ik heb m los gehaald en heel lichtjes geschuurd en alles weer ineklaar gezed maar heb nog niet getest of ie nou al wat sneller ging ik laat t wel weten
 
772512201_6_876G.jpeg



dit is mine baby !
 
ja klopt ik doe er niet zo veel moeite voor and i love it :) lekker hup alles dr uit.
Morgen ochtend richting Utrecht effe teste ik heb net effe gereden en lijkt alsof ie wel sneller gaat!..
 
Beste mensen,

Ook ik hier ben nieuw. Even in reactie op Jan. Op dit moment ben ik nog in het bezit van een kawa Er 5 uit 97. Loopt prima en stuurt fantastisch. Een ideale reis motor is het niet en snelweg rijden gaat maar is niet mijn hobby. Echter als je nog niet weet wat je wil gaan rijden is het apparaat super. Je leert er echt rijden van. LEkker veel schakelen en het idee dat je echt controle hebt. Het heeft mij enorm geholpen. Ik heb er net een jaar op gereden (direct na het halen van mijn rijbewijs op m'n 31e) en ben nu op zoek naar wat anders...verkoop ik de mijne niet dan ga ik rustig op verder...en voor de kortere ritten kan er prima iemand mee achterop. (mijn vriendin doet dat regelmatig) Als je interesse hebt of meer info wilt mail dan even naar: niekerk93@hotmail.com.

gr
eric
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan