Gratis Rickman kuip

Status
Niet open voor verdere reacties.

EvN

MF veteraan
5 mei 2006
2.264
4
Ik heb nog een rickman kuip liggen die weg mag.

Er zit alleen een ruitje bij, dus geen frame. er zit nog wel wat plamuur werk aan maar hij is dan ook gratis.
Ik heb hem zelf van de zomer van een MF-er gekregen (Jan Hofstra) dus ik hoef er niks voor te hebben.
Er is één voorwaarde er moet wel iets mee gebeuren.
niet dat degene die hem ophaald denkt, "hij is gratis en misschien komt hij nog wel een keer van pas".

het is het onderstaande model alleen dan in de kleur rood en iets mindere staat
Rickman%20kuip.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb interesse!

Ik heb namelijk een zwarte gekocht met frame, zonder ruit. Maar mijn motorfiets is rood.
Als ik het mag hebben, dan bied ik mijn zwarte gratis aan.

De frame die ik erbij zit, is een zelf gemaakte. Ik heb het nog niet helemaal getest op mijn motor maar waarschijnlijk, past het niet helemaal op mijn motor. (kwam van een CB400N) Als men wilt kan ik een foto posten van de frame.




 
Laatst bewerkt:
Ik heb interesse!

Ik heb namelijk een zwarte gekocht met frame, zonder ruit. Maar mijn motorfiets is rood.
Als ik het mag hebben, dan bied ik mijn zwarte gratis aan.

De frame die ik erbij zit, is een zelf gemaakte. Ik heb het nog niet helemaal getest op mijn motor maar waarschijnlijk, past het niet helemaal op mijn motor. (kwam van een CB400N) Als men wilt kan ik een foto posten van de frame.

Je mag hem komen halen als je wilt maar hij moet denk wel even een nieuw lak laagje hebben, is niet al te fris meer. laat maar weten wat je wilt.
 
check je een na laatste zin nog ff, want ik snap de bedoeling niet helemaal.

het komt er op neer dat hij niet in hoekje moet komen te liggen met als enige functie stof verzamelen.
Ik heb de zin ook iets aangepast
 
Je mag hem komen halen als je wilt maar hij moet denk wel even een nieuw lak laagje hebben, is niet al te fris meer. laat maar weten wat je wilt.
Ja ik wil het wel ophalen na volgende week, als dat niet erg is.

Heb je nog interesse in een zwarte? Of foto's van de framepje die ik heb?
Eigenlijk wil ik een nieuwe frame laten maken, volgens mij heb ik de frame niet nodig wanneer de nieuwe klaar is.
 
Is goed, ik zal hem gereserveerd houden.
Ik doe deze juist weg omdat ik er helemaal niks mee doe, dus ik denk dat je beter iemand anders er blij mee kan maken.
Als je slim doe je die van jouw nog even niet weg totdat je de mijne hebt gezien, dan kan je beste van de twee kiezen.
 
Ja, dank je!
Het komt wel goed, ik kan het ruitje zeker gebruiken en de rest zal ik nog idd moeten bekijken.
 
Het ziet er naar uit dat ik volgende week donderdag tijd heb. Komt dat goed uit voor jou?
Ik email je volgende week voor je adres.
 
Het ziet er naar uit dat ik volgende week donderdag tijd heb. Komt dat goed uit voor jou?
Ik email je volgende week voor je adres.

Hoe lat wilde je komen, 's avonds is voor mij geen probleem er staat nog niks m'n agenda.
 
Ik moet tot 5 uur werken dus je bent vanaf kwart over vijf welkom, als je even een dagje van te voren laat weten hoe laat je komt dan zorg ik dat ik er ben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan