verstelbare clip-ons 50mm

meylie-style

MF veteraan
27 jul 2004
3.853
2
Halsteren
50mm clip-ons te koop, volledig verstelbaar.
prijs 90 incl verzenden

IMG_3475.jpg

IMG_3473.jpg

IMG_3474.jpg

IMG_3472.jpg


nul6 48931014
 
Laatst bewerkt:
verder kun je de diameter aanpassen. nou is het 50mm, maar als je de binnenring eruit haalt, dan maak je daar 54mm van (dikte van rind is dus 2mm). maak je een ring met 1mm dikte, dan heb je 52mm diameter. zo kun je dus alle maten maken die je maar wilt, maximaal 54mm!

kick voor deze mooie clipons!

PS: kreeg je de handvat er ook niet af? :+
 
verder kun je de diameter aanpassen. nou is het 50mm, maar als je de binnenring eruit haalt, dan maak je daar 54mm van (dikte van rind is dus 2mm). maak je een ring met 1mm dikte, dan heb je 52mm diameter. zo kun je dus alle maten maken die je maar wilt, maximaal 54mm!

kick voor deze mooie clipons!

PS: kreeg je de handvat er ook niet af? :+

thnx ;)

heb handvat niet geprobeerd...misschien wordt de volgende eigenaar er gelukkig van :9
 
kun je de hoek van de hendels ook omdraaien? dat ze iets omhoog lopen ipv iets omlaag? zo ja dan gooi ik deze adv ook even op ons stuntforum..
 
kun je de hoek van de hendels ook omdraaien? dat ze iets omhoog lopen ipv iets omlaag? zo ja dan gooi ik deze adv ook even op ons stuntforum..

dr zit wel een geultje in, die aan de linkse kant dieper is dan rechts. met wat ringen kun je wel eea afstellen...maar ik denk niet dat dit de manier is wat jij bedoeld?
 
alles kan inderdaad, maar daar zijn deze clipons niet voor bedoeld. kortom, volledig instelbaar maar de hoek kun je niet instellen.

@meylie-style: in het topic waar ik ze heb gekocht was er heel veel interesse, maar ik mocht ze hebben. als je nou dat topic bijpakt en je stuurt die mensen een pb dat dezelfde clipons te koop staan voor minder geld, dan ben je ze zo kwijt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan