Te Koop Tsubaki Sigma X Chain en JT tandwielen set

Status
Niet open voor verdere reacties.

Linq

MF veteraan
29 apr 2007
1.269
0
Te koop aangeboden:

Tsubaki Ketting Sigma Serie
520, lengte 112 schakels, sealed X-Ring Gold.

Het gaat hier niet om de ALPHA serie maar de veel sterkere SIGMA serie.

Tevens een tandwielenset maat 43 achtertandwiel en 16 voortandwiel van JT.

Ik heb deze set oorspronkelijk besteld voor mijn ZX6r 2007. Aangezien dat ik een ongeluk heb gehad met mijn bike hoeft er voorlopig geen nieuwe set op.

Gaat alleen als set weg.
Gekocht voor 170,- euro, vaste prijs is 120,- euro.
full



Info over ketting:
Home
 
Laatst bewerkt:
waar kan ik zien of die past op een gsxr 600 2006?

gevonden, past niet, 525 ketting, 114 schakels.
 
Laatst bewerkt:
mooie set, past bij mij jammer genoeg niet :(

succes !

Bedankt, jammer dat je hem niet kan gebruiken.


Kan de set op een zx10r 2008?
Kan niet zo snel de gegevens vinden, waar ik nu zit.
Heb effe voor je gekeken, maar helaas :N


Misschien dat ik er over heen kijk, maar denk het niet.
Anders kun je hier effe kijken ;)

Home

Nee idd, ik geloof dat je een 525 of een 530 moet hebben. Het aantal pk van je bike zijn er echt veel teveel voor deze ketting.

Deze ketting kan max 140 PK (op het achterwiel) hebben en dat haalt een zx10 2008 makkelijk.
Helaas...
 
Laatst bewerkt:
Snap niks van die tsubaki-site.
Heb een Honda cbr600RR uit 2008 en daar zeggen ze dat ik de 525 alpha nog wat met 112 schakels nodig heb.
Houd dit nu in dat deze Sigma gewoon niet past of kan ik die ook gewoon nemen?
Wie heeft hier een antwoord op voor mij :)
 
Dan gaat ie niet passen helaas. Aplha of Sigma heeft niks met de maat te maken maar met de sterkte van de ketting. De Sigma serie is een sterkere variant, dus langere levensduur dan de Alpha serie.
Waar 525 voor staat weet ik niet zeker maar ik dacht dat het om de breedte ging. Alleen de lengte van 112 schakels komt overeen.

Grtzzz
 
Nog steeds te koop, een super mooie, degelijke kettingset.
 
passen ze denk je op een '04 ZX6R ?

volgens mij heb ik wel 520 maar weet eigenlijk niet of de tandwielen passen :?

anders 120 geboden incl verzenden :)
 
Laatst bewerkt:
zx6r 04:
Voortandwiel : 15 tands
Achtertandwiel : 40 tands
Ketting : 520, 108 schakels

Tandwielen passen wel, alleen het is een andere verhouding. Ik weet niet wat het eind resultaat is (snellere acceleratie of hogere topsnelheid).

520 gaat idd passen alleen het aantal schakels is 108, dat is moet geen probleem zijn want je kunt er schakels afhalen.

Als je het zeker wilt weten van de schakels en de tandwielen, dan moet je het even hier op het forum vragen want ik weet het niet zeker.

Mocht je de set alsnog willen hebben dan ga ik akkoord met je bod van €120 incl. verzenden.
 
let wel op dat je door de andere tandwiel verhouding ook meer schakels nodig heb omdat je 2x van een kleinere naar een grotere gaat. Grof weg gezegd heb je dus ook die 4 schakels extra nodig als je van 15 naar 16 en van 40 naar 43 gaat.
Niet dat ik je verkoop tegen wil werken. Maar het is erg toeval als hij past op lengte basis. Tandwielen hebben soms verschillende plekken zitten om vast te maken, maar het blijft hier wel het zelfde merk. Meestal past de voor tandwiel dan sowieso, als ze geen andere techniek hebben gekozen :X
Tip: maak even foto's van de tandwielen, dan zie je sneller of het de juiste zijn.
Verder heb ik hier geen verstand van. Wijsneus modus uit :')
 
Ketting is VERKOCHT aan Thug, bedankt en veel km plezier ervan.

Mag een slotje op...
 
let wel op dat je door de andere tandwiel verhouding ook meer schakels nodig heb omdat je 2x van een kleinere naar een grotere gaat. Grof weg gezegd heb je dus ook die 4 schakels extra nodig als je van 15 naar 16 en van 40 naar 43 gaat.
Niet dat ik je verkoop tegen wil werken. Maar het is erg toeval als hij past op lengte basis. Tandwielen hebben soms verschillende plekken zitten om vast te maken, maar het blijft hier wel het zelfde merk. Meestal past de voor tandwiel dan sowieso, als ze geen andere techniek hebben gekozen :X
Tip: maak even foto's van de tandwielen, dan zie je sneller of het de juiste zijn.
Verder heb ik hier geen verstand van. Wijsneus modus uit :')

Sorry dat ik zo laat reageer op je bericht. Het klopt helemaal wat je zegt, alleen de set die ik aanbood waren de originele maten voor een zx6r 2007 2008. Dus het aantal tanden op de tandwielen komt overeen met het aantal schakels van de ketting. Of is dit niet wat je bedoeld?
 
haha oke. Maar dat is niet meteen wat ik bedoel, het hangt af van je lengte tussen de tandwielen (afstand tussen het motorblok en het wiel heb je 2x nodig) en dan ook nog de "lengte" die hij gebruikt op de tandwielen. Vandaar dat je die extra tanden bij je "originele" kettinglengte moet op tellen. Dus extra schakels nodig heb. Daar kwam het op neer
Maar zo te horen gaat het al lukken :9
 
haha oke. Maar dat is niet meteen wat ik bedoel, het hangt af van je lengte tussen de tandwielen (afstand tussen het motorblok en het wiel heb je 2x nodig) en dan ook nog de "lengte" die hij gebruikt op de tandwielen. Vandaar dat je die extra tanden bij je "originele" kettinglengte moet op tellen. Dus extra schakels nodig heb. Daar kwam het op neer
Maar zo te horen gaat het al lukken :9
ja hoor als ze niet passen staan ze snel op MF :+
 
slotjes aanvragen les 1:
NIET in het topic roepen om een slotje. Denk je dat de crew alle berichten leest? Alleen maar van sommige users, en in sommige topics.

slotjes aanvragen les 2:
Daar is dit knopje
topic-report.gif
rechts bovenaan de pagina voor!
Dat is de juiste manier, het maken van een topicreport, d.m.v. dat oranje driehoekje rechtsboven een topic. Dan krijgt de crew een mailtje, én het topic krijgt een bepaalde markering die alleen mods kunnen zien. Elke mod kan dan actie ondernemen. Je kunt het gebruiken voor het melden van 2500 posts, maar ook om een advertentietopic te laten sluiten, om spam of een vervelende gebruiker te melden, een topictitel te laten wijzigen etc etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan