MF Gooi en Vechtstreek deel * 62 *

Wat en wanneer?

  • 13 feb - lasergamen

    Stemmen: 3 9,4%
  • 13 feb - bowlen

    Stemmen: 5 15,6%
  • 20 feb - lasergamen

    Stemmen: 1 3,1%
  • 20 feb - bowlen

    Stemmen: 9 28,1%
  • 27 feb lasergamen

    Stemmen: 0 0,0%
  • 27 feb - bowlen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik kan altijd.

    Stemmen: 9 28,1%
  • Ik wil niet mee :W

    Stemmen: 5 15,6%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog ff het laatste goeie nieuws! *D

http://www.motormeuk.nl/bekijken/3063/nieuws/Jasper-Iwema-nieuwe-teamgenoot-van-Rossi-.html (Jasper Iwema nieuwe teamgenoot van Rossi!) *O*

http://www.rtvdrenthe.nl/Customercontrols/rtvDrenthe/DrentheFlvPlayer.aspx?server=rtmp://flashserver.rtvdrenthe.nl/vod/items/&player=/SiteFiles/flvPlayer/flvplayer.swf&movie=03b7063944fea54dc12576c00051de07_wfiles_2&w=540&h=334 (Filmpie!)

En op een hele snelle Appie... :9 Ik hoop dat het wat wordt!
 
Nog ff het laatste goeie nieuws! *D

http://www.motormeuk.nl/bekijken/3063/nieuws/Jasper-Iwema-nieuwe-teamgenoot-van-Rossi-.html (Jasper Iwema nieuwe teamgenoot van Rossi!) *O*

http://www.rtvdrenthe.nl/Customercontrols/rtvDrenthe/DrentheFlvPlayer.aspx?server=rtmp://flashserver.rtvdrenthe.nl/vod/items/&player=/SiteFiles/flvPlayer/flvplayer.swf&movie=03b7063944fea54dc12576c00051de07_wfiles_2&w=540&h=334 (Filmpie!)

En op een hele snelle Appie... :9 Ik hoop dat het wat wordt!
Die titel _O- :}
 
Hèhè... :P

Ik ga nu ff douchen en morgenvroeg om 7 uur hoop ik wakker te worden van de wekker! :P Ik moet toch oplossingen gaan vinden voor het door-de-wekker-heen-slapen-gedrag! Vanochtend om 8 uur een meeting en ik schrok om 5 voor 8 wakker! :X Schade viel mee... :+

Weltruste ieder1!
 
Seau, net de film Slumdog Millionair zitten kijken, was wel ff lachuh :Y

@ Bowlen: Ik heb nog geen reactie gehad op mijn verzoek te ruilen, maar ik neem aan dat 1 meer of minder op zo'n grote groep niet zo veel zal uitmaken. Ik hoop zsm antwoord te hebben........

O ja, sorry UT,Uk,Terror,Jaapie,Snotaapie,Krullie,Poedel oftewel Robin, dak je een beugelbekkie noemde :') Je zal wel blij zijn dat je er eindelijk vanaf ben en ik hoop voor je dat het resultaat alle vervelende bijkomstigheden waard was ;)

Voor nu: Mandje! :Z

Truste all :z
 
@ Plexat: 1 niet, maar er zijn meer vraagtekens en ze halen er wel eten voor in huis ;)
Banen moeten ook gereserveerd worden.

Probeer het zaterdag of zondag ff te weten te komen als je wil :Y
 
Franse imitatie Rossi op een appie :')
Zo is die andere ook begonnen! ;) :z

n486809_224882_Valentino+Rossi+riding+for+Aprilia+in+the+125cc+class+in+1996-1280x960-jun19.jpg._original.original.jpg
 
Ook ooit een afkeur gehad voor een beslagen mistlamp... :X Tja meneertje, als het erop zit moet het werken... B|
By Corrie's is het nog wel eens een probleem dat er een barst in een mistlamp zit, dat mag ook niet. Maar als er geen mistlamp schakelaar in het dashboard zit, schijnt dat weer geen probleem te zijn :P

Ik ga nu ff douchen en morgenvroeg om 7 uur hoop ik wakker te worden van de wekker! :P Ik moet toch oplossingen gaan vinden voor het door-de-wekker-heen-slapen-gedrag! Vanochtend om 8 uur een meeting en ik schrok om 5 voor 8 wakker! :X Schade viel mee... :+
Misschien kun je een praatgroepje beginnen met Michiel? :+




Mogguh allemaal :W
 
Laatst bewerkt:
Mogguh, liever boter op mn brood :/

Ik ga er van uit dat ik uiterlijk zondag wel bericht heb :Y
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* *O* GOEEEEEEEEEEEEDEVRIJDAG!!!! *O* *O* *O* *O*

















@ Bowlen: hmmm, als ik nou 's vroeg klaar ben en jullie maken er een latertje van kan ik nog ff een drankje komen doen en de verwondingen scores komen bekijken! O-) :Y *O*
 
Laatst bewerkt:
full


Diddle vraagt...:
Kato en Girl; hoe was het bij Sarah Kroos??

Sarah Kroos was leuk! :P
Het eerste kwartier stond ze te springen en was veel te druk en het kwam niet echt over. Toen kreeg ik wel mijn twijfels. Maar ik moet zeggen dat ze het tijdens de rest van de voorstelling goed maakte. In het programma zaten overigens veel liedjes.
We hebben ons beiden prima vermaakt.
Sowieso vinden we cabaret trouwens leuk, maar we zijn wel kritisch. :Y

Oh... Diddle.. gisteren zijn we bij het UMC Utrecht geweest. We hebben weer even een sneak preview gehad. Het kindje was weer lekker aan het bewegen. Deze keer hebben we ook voor de eerste keer het hartje gehoord... dat is ook wel een aparte ervaring!
We zijn nu van ziekenhuis gewisseld.. Amersfoort ingeruild voor Utrecht. Komt beter uit met werk (ik krijg geen verlof voor ziekenhuis/arts/tandarts etc), en de dienstverlening is beter. :Y

Iedereen, fijn weekend!
Bowlen.... ik kijk er naar uit!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan