Te koop: H4 Bi Xenon met nieuwe reservelamp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gertie

MF veteraan
30 apr 2003
3.670
0
Zwolle (Overijssel)
Nog te koop:

een gebruikte H4 Bi-Xenonset 8000K voor enkel koplamp met een gloednieuwe reservelamp. Dus zowel dimlicht als grootlicht is Xenon. Het grootlicht wordt geactiveerd dor middel van een magneetklep. Het is een plug and playset en ik wil er graag € 75.-- voor hebben. Nieuw kost het ongeveer € 150.-- Opsturen kan ook, komt er € 6.75 bij. De set komt uit een GSX1400.

Gertie
 
Laatst bewerkt:
Voor zover ik weet is die lamp ongeveer een halfjaar gebruikt. De reservelamp is nieuw en dus ongebruikt. Toen ik de motor kocht zat het erin, ik heb het eruit gehaald omdat in een nakedbike de ballast niet netjes weggewerkt kan worden. Het is wel een moderne set met een kleine ballast, niet zo'n grote bak zoals je een tijdje geleden had.
 
Je kunt de ballast misschien wel onder de buddy kwijt als je zou willen. Draad is lang
genoeg. Als ik er aan denk zal ik vanavond een paar foto's plaatsen........................
 
De beloofde foto's, sorry dat het zolang geduurt heeft.................

XenonsetH46000K002.jpg


XenonsetH46000K001.jpg


XenonsetH46000K004.jpg


XenonsetH46000K003.jpg


Het is trouwens een 6000K, geen 8000......................
 
yep, de set is er nog. Alleen ben ik nu op vakantie in Frankrijk en ben de 15e weer terug.
Stuur tegen die tijd nog even een mailtje als je wil, dan reserveer ik de set voor je.

Groeten Gertie
 
Hallo Gettie, ik heb de set binnen. Alleen heb ik een tweetal vragen;

De reservelamp die erbij zit is geen bi-xenon, want deze heeft geen "motertje"die van groot naar dimlicht gaat? Of heb ik het mis, want er hangt wel een label aan met HI/LO erop?

Hoe was de set aangesloten op jouw motor? via de accu of alleen afgetapt?

Groeten Richard.
 
Hallo Gettie, ik heb de set binnen. Alleen heb ik een tweetal vragen;

De reservelamp die erbij zit is geen bi-xenon, want deze heeft geen "motertje"die van groot naar dimlicht gaat? Of heb ik het mis, want er hangt wel een label aan met HI/LO erop?

Hoe was de set aangesloten op jouw motor? via de accu of alleen afgetapt?

Groeten Richard.


Normaal kan je gewoon de stekker die op jouw normale lamp zat aansluiten op jouw stekkers van Xenon
en er moet even een 2 tal kabeltjes getrokken worden omdat deze "normaal" aan de accu moeten hangen

De reserve lamp kan ook geschakeld zijn als er een dubbele xenon lamp in zit
dan is het motortjes gebeuren niet nodig
minder slijtage gevoelig
 
Ik ben nu aan het kijken (niet op de motor) hoe het precies zit met alle kabels.

Maar zoals op het plaatje te zien is zijn er allemaal schakelaars en blokjes tussen gezet iemand die dit herkent?
 
Leg het eens in een rechte lijn uit en maak een foto er van.

Wat ik op dit moment van de kabels zie is dat er tussen de Plus draad een schakelaar is geplaatst
Voor de rest passen de stekkers maar op 1 andere stekker(mannelijk op vrouwelijk)

zo ver ik het op de foto's kan zien is alles compleet en goed aan te sluiten
 
Moderator, hier kan een slotje op, de set is verkocht..............
slotjes aanvragen les 1:
NIET in het topic roepen om een slotje. Denk je dat de crew alle berichten leest? Alleen maar van sommige users, en in sommige topics.

slotjes aanvragen les 2:
Daar is dit knopje
topic-report.gif
rechts bovenaan de pagina voor!
Dat is de juiste manier, het maken van een topicreport, d.m.v. dat oranje driehoekje rechtsboven een topic. Dan krijgt de crew een mailtje, én het topic krijgt een bepaalde markering die alleen mods kunnen zien. Elke mod kan dan actie ondernemen. Je kunt het gebruiken voor het melden van 2500 posts, maar ook om een advertentietopic te laten sluiten, om spam of een vervelende gebruiker te melden, een topictitel te laten wijzigen etc etc.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan