Carbon zijpaneeltjes GSXR 600/750 K8/K9

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pollewops

MF veteraan
26 okt 2003
1.370
0
kwam nog twee carbon zijpaneeltjes tegen waar ik niets mee doe, kunnen gemonteerd worden aan de zijkant onder de tank van de Gix. Mogen weg voor 5 tientjes ...

full
 
Laatst bewerkt:
ik weet miss wel iemand die intresse heeft!!! zal meteen ff vragen!! je hoor zsm van haar
zoals afgesproken via PB, als je me het uiterlijk morgen kunt laten weten of ze interesse heeft :)

Pollewops,

Heb je een mail gestuurd, 'k wil ze wel van je overnemen :Y

PS waarom gebruik je ze zelf niet?

Hoi, heb je mail gelezen en het is echt carbon :)
Is even afhankelijk of de kennis van Kasprr ze hebben wil, anders mag je ze van me overnemen. Ik hoor als het goed is morgen van Kasprr dus haakt hij af dan zijn ze voor jou :)

reden van verkoop is dat ik een complete carbon tailunit op het oog heb :9~
 
Zijn ze al verkocht?
Anders heb ik wel interesse :)

nog niet verkocht, kennis van "Kasprr" heeft afgehaakt, nu is dus "Gixman" aan de beurt. We houden netjes de volgorde van reageren hier aan, dus jij bent 3e in lijn nu :)
 
Laatst bewerkt:
Pollewops,

Mooi dat nr1 afhaakt, ik wil ze wel hebben!
Mail me je gegevens even dan maak ik het geld over.
Moet deze week nog naar Bornerbroek, ligt dat op de route?
Zo niet dan mag je ze wel op sturen, porto voor mij natuurlijk.
:Y
 
Pollewops,

Mooi dat nr1 afhaakt, ik wil ze wel hebben!
Mail me je gegevens even dan maak ik het geld over.
Moet deze week nog naar Bornerbroek, ligt dat op de route?
Zo niet dan mag je ze wel op sturen, porto voor mij natuurlijk.
:Y

Vanaf Bornerbroek moet je nog 60km verder rijden dan :)
Denk dat voor die paar euro het makkelijkste is om het via de post te doen (uiteraard netjes verpakt), ben je geen tijd kwijt en je hebt geen verkeers-ergernis want het is een klote-stuk rijden met die 100km wegen etc.

Mailtje is onderweg :)
 
@Gixman: veel plezier met het carbon! zal er vast goed uit zien! :Y

Heb besloten de paneeltjes niet te monteren, kleur van het carbon vind ik te veel afwijken van het carbon wat ik al op de motor heb. :N
Heb Pollewops via mail laten weten dat ik zijn topic heropen om de paneeltjes door te verkopen aan een mede MF-er, voor dezelfde prijs.

Volgens mij was 2en0 de eerst volgende in rij, heb je nog intresse?
 
Heb besloten de paneeltjes niet te monteren, kleur van het carbon vind ik te veel afwijken van het carbon wat ik al op de motor heb. :N
Heb Pollewops via mail laten weten dat ik zijn topic heropen om de paneeltjes door te verkopen aan een mede MF-er, voor dezelfde prijs.

Volgens mij was 2en0 de eerst volgende in rij, heb je nog intresse?


Ik zal 2en0 even inlichten, ik denk dat ze meteen verkocht zijn aan 2en0!! *O*
 
Je mag ze ( helaas ) aan de volgende verkopen.
Had ze graag willen hebben, maar bewaar m'n geld even voor de beurs.

Succes met de verkoop!
 
Racekip#1 is een bekende van mij en heeft geen interesse (gaat niet passen op zijn Kawa :P)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan