Donateur van MF worden?

Na twee jaar gratis meegelezen te hebben mezelf ook maar €15,- armer laten maken om een goed doel te steunen 8-)

Ik wilde eigenlijk één van die topics omhoog trappen die in de OP vermeld zijn én waarin het eigenlijke ontstaan en de noodzaak van een MF met sponsoring duidelijk wordt, maar dan komt er zometeen weer te veel geld binnen vanwege nieuwe aanmedingen en weten de admins van gekkigheid niet meer wat voor een "ijzer" ze moeten aanschaffen })
 
Ook eindelijk maar eens dat formulier voor het donateurschap ingevuld. Dit fantastische forum verdient toch alle steun. :} :}
 
Je kunt voor die €15,- inderdaad beter een nieuw toetsenbord kopen waar wél alle tekens het van doen })
 
toch maar weer aangemeld was al enkele jaartjes donateur maar dacht ah weer een een jaartje zonder

al vind ik het toch irri die banners en ook mf loopt minder, soms kan ik niet in de documentenlijst en smiley's die haperen.
als donateur nooit last van gehad

dus vanaf nu nooit meer zonder haha
 
Hmm, iemand heeft het druk met andere dingen, geloof ik. :/


Ik heb mijn donatie al begin juli betaald, maar nog steeds geen M-F logo -O-
 
Sorry Rob, dit topic lees ik weinig omdat (bijna) iedereen in het sticker-topic post.

Morgen zal ik het voor je nakijken.

~[Edit]
Na wat zoekwerk inderdaad betaling gevonden. Nu heb je je MF-icoontje. Excuses dat het zo lang geduurd heeft.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan