[centraal] MF-er gespot? post het hier - part 35

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanochtend volgens mij JollyJopster voorbij zien rijden de Beatrixtunnel in te Hilversum om 08:03. Zag een blonde staart onder de helm vandaan komen, op een fiets dat me aan een bandit deed denken (was te druk bezig met het verkeer om me heen, in mijn koekblik).

Gespot in ieder geval :W
 
Laatst bewerkt:
Dat is grappig: volgens mij heb ik JJ om 8.05 uur gespot even verderop: kruising volgens mij van J. vd Heijdenstraat/Minckerlerstraat. (waar vroegah de brandweer zat. JJ stond vooraan bij het verkeerslicht).
 
Vanochtend volgens mij JollyJopster voorbij zien rijden de Beatrixtunnel in te Hilversum om 08:03. Zag een blonde staart onder de helm vandaan komen, op een fiets dat me aan een bandit deed denken (was te druk bezig met het verkeer om me heen, in mijn koekblik).

Gespot in ieder geval :W


Dat is grappig: volgens mij heb ik JJ om 8.05 uur gespot even verderop: kruising volgens mij van J. vd Heijdenstraat/Minckerlerstraat. (waar vroegah de brandweer zat. JJ stond vooraan bij het verkeerslicht).

Wauw NICE!!!!

Twee keer gespot!!! *O*
Dat was ik inderdaad! Prima rijweer vandaag, morgen weer met de trein in verband met sneeuwvoorspelling :(

SoaDmaggot & WestBest (& L3MMING)

:W
 
morgen weer met de trein in verband met sneeuwvoorspelling :(
Nee hoor:

meteogram.png


;)
 
WeerVerwachting tot morgen middernacht
dinsdag 09 februari en woensdag 10 februari 2010
Wolkenvelden, morgen enkele sneeuwbuien
Wolkenvelden en opklaringen wisselen elkaar af, langs de oostgrens kan eerst lokaal nog wat lichte sneeuw vallen. De temperatuur ligt tussen -3 a -4 graden in het oosten en rond nul graden in het westelijk kustgebied. De oosten- tot noordoostenwind is meest matig, kracht 3 a 4.

Komende nacht vallen vooral in het westen van het land enkele sneeuwbuien, landinwaarts is het overwegend droog. Het vriest bijna overal matig, lokaal mogelijk streng. De wind is zwak en waait uit uiteenlopende richtingen. In het noordelijk kustgebied is de wind oostelijk en matig kracht 3 of 4.

Morgen overdag is het wisselend bewolkt en in het gehele land vallen enkele sneeuwbuien. Op de meeste plaatsen blijft het licht vriezen. De wind draait in de ochtend overal naar noordoostelijke richting en wordt boven land matig, kracht 4, in het langs de kust en boven het IJsselmeer (vrij) krachtig, 5 tot 6 Bft.

Ik weet niet, ik denk dat ik m toch maar thuislaat :(
 
Vanochtend gespot:

Tussen de file door op de A1
ter hoogte van knoopunt muiderberg
Donkere motor met passagier
rond 8 uur

:W
Ik had spijt dat ik niet toch de motor uit de garage gehaald had.
 
net gespot :Y
bij de pomp op de banne (dirkshorn) voor het stoplicht
heb je nog even aangesproken

dus bikermama bij deze ben je nogmaasl door mij gespot :W :W
 
Laatst bewerkt:
net gespot :Y
bij de pomp op de banne (dirkshorn) voor het stoplicht
heb je nog even aangesproken

dus bikermama bij deze ben je nogmaasl door mij gespot :W :W

:W hoi motormuis 13
Ik dacht ook al wat moet die nou van me _O- _O- _O- er ging al van alles door me heen kapotte lichten ed _O- _O- maar neehoor ;) gelukkig maar.
Maar ik heb jou ook gespot toen je richtig de wittepaal reed bij schagen en ik rechtdoor :Y
kan ook niet anders als we achter elkaar aanrijden he _O- _O- _O- :W
 
Vandaag gespot:

Rond 8.45 stond een zwarte Cagiva (Raptor?) voor het gerechtsgebouw in Rotterdam Wilhelminaplein geparkeerd.

Met kenteken xx-PN-42 met MF sticker! :W
 
Gespot!:

Waar: Rotterdam Centrum (Volgens mij voor het Fair Play Center)
Wat: Yamaha Div
Hoe laat: 14:22 uur

Feauteaux (crappy telefooncamera):
[~[url="http://img641.imageshack.us/img641/3580/gespot.jpg"]afbeelding~][/url]

Wie-o-wie?

Dat is de mijne! *O*

Sorry voor de late reactie. Ik lees M-F meestal op de zaak en daar zie ik lang niet alle foto's. Thuis ben ik door diverse oorzaken niet eerder in de gelegenheid geweest om te kijken. Maar ik had gezien de locatie wel het idee dat het de mijne moest zijn. Er staat regelmatig nog een andere Div daar vlak bij, maar die heeft geen sticker.

Bedankt voor de spot!
 
Laatst bewerkt:
@ 2tall:

Was jij dat vanavond (rond een uur of 18:15), die met de motor Tilburg in reed vanuit de snelweg?
Stond bij de verkeerslichten links voorgesorteerd om richting Eindhoven te gaan, maar zag het te laat. Leek weer een roodachtige Ninja iig :)
 
Wauw NICE!!!!

Twee keer gespot!!! *O*
Dat was ik inderdaad! Prima rijweer vandaag, morgen weer met de trein in verband met sneeuwvoorspelling :(

SoaDmaggot & WestBest (& L3MMING)

:W
Inderdaad, ik had hem net zo goed ook uit kunnen laten gisteren, vandaag inderdaad vrij harde sneeuw. `Gelukkig` wederom met het koekblik.
 
Ja, ik was maar weer met de grote geel-blauwe bus die natuurlijk weer vertraging had... :r

Hopen dat die witte rommel snel weer weg is (en 25 graden en strakblauw)
 
vanuit mijn kantoor zag ik rond een uur of drie een motorrijder in de sneeuw voorbij komen op de A1 richting a'dam.
of het een mf'er is? geen idee, vond het wel dapper.
 
Niemand mij net gespot, liggend op het wegdek :? ;)

Schade valt mee, spiegel en remhendel zijn al besteld, zelf niks.
De weg liep wat bol en ivm de tegemoetkomende auto's moest ik naar de kant waar ik niet meer uit kwam. Bij een van de pogingen donderde ik om :+

Met moeite bij de dichtstbijzijnde boerderij de motor gestald en liftend verder gegaan ;)
 
Vandaag gespot:

Rond 8.45 stond een zwarte Cagiva (Raptor?) voor het gerechtsgebouw in Rotterdam Wilhelminaplein geparkeerd.

Met kenteken xx-PN-42 met MF sticker! :W

That's me... Is een Cagiva Canyon 500P(ekel). Had jij mijn CBR600 streetfighter daar ook niet al eens gespot?
 
Niemand mij net gespot, liggend op het wegdek :? ;)

Schade valt mee, spiegel en remhendel zijn al besteld, zelf niks.
De weg liep wat bol en ivm de tegemoetkomende auto's moest ik naar de kant waar ik niet meer uit kwam. Bij een van de pogingen donderde ik om :+

Met moeite bij de dichtstbijzijnde boerderij de motor gestald en liftend verder gegaan ;)

En wat ben je dan? :+
 
Vanmorgen voor het eerst MF-ers gespot!
Op het einde van de A7 richting A'dam -> een BMW ..-FD-91

Verderop onder het viaduct A7/A8 omstreeks 08:08 uur -> ..-RX-07 geen idee welk merk...

Ik stond lekker vast in de file met m'n koekblik ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan