uitlaat slip on leovince honda cb1000r

Status
Niet open voor verdere reacties.

nukidani

MF veteraan
6 jul 2007
1.167
0
lommel
splinternieuwe uitlaat cb1000r leovince sbk facrory evo2 full titanium met catbon end cap
nieuwprijs 595 euro . vraagprijs 450 , zit nog nieuw in de doos .
full
 
nieuwprijs 595 :? :N
wat is dan de nieuwprijs volgens jouw , zet maar een link . bij mijn dealer was de nieuwprijs 595 euro . ik wil het graag weten . ttja met links van engelse sites enz liefst niet afkomen , ik weet ook dat dat daar goedkoper is , maar ook nog eens transportkosten , en je weet niet zeker of het aankomt .
graag dus een nederlandse of belgische site met de nieuwprijs .
 
wat is dan de nieuwprijs volgens jouw , zet maar een link . bij mijn dealer was de nieuwprijs 595 euro . ik wil het graag weten . ttja met links van engelse sites enz liefst niet afkomen , ik weet ook dat dat daar goedkoper is , maar ook nog eens transportkosten , en je weet niet zeker of het aankomt .
graag dus een nederlandse of belgische site met de nieuwprijs .

vorige week bij felix en jos gevraagd naar de prijs ,was daar 495
 
vorige week bij felix en jos gevraagd naar de prijs ,was daar 495

dan zal jij daar mss een moto gekocht hebben en extra korting krijgen op de uitlaat . 450 is mijn vraagprijs , is ook met verzenden bij , en de uitlaat is nieuw , dus doe je nog altijd winst . een deftig bod mag ook als iemand hem komt afhalen , maar onder de 400 euro doe ik die in ieder geval toch niet weg .

ik heb zelf naar online stores zitten zoeken en de prijzen die ik daar vond waren toch ook nog 550 euro + dan nog de verzendkosten . dus vond ik 450 inc verzenden een goede prijs voor iemand die zoiets zoekt he .

tja heb me dan wel een beetje in de zeik laten zetten . maar soit .
 
@bart750 heb jij daar geen engelse versie gekocht van de cb1000 r . ben nu ff of topic , maar zijn jouw papieren al in orde ?
ik ben bij l en c in olen gaan zien , maar ze krijgen de papieren niet in orde , want ik heb ook wel zin in zo'n cb. of een kawa z1000 .
 
@bart750 heb jij daar geen engelse versie gekocht van de cb1000 r . ben nu ff of topic , maar zijn jouw papieren al in orde ?
ik ben bij l en c in olen gaan zien , maar ze krijgen de papieren niet in orde , want ik heb ook wel zin in zo'n cb. of een kawa z1000 .

:N heb de mijne occasie gekocht particulier.
 
nog eens een laatste kickje , anders wacht ik af tot februari als bart z750 daar tegen nog intresse heeft .
 
blijkbaar geen intresse meer door bart z750 dus update bij deze . helemaal nieuw
420 euro verzending in .
afgehaald 410 euro .
nieuwprijs 595 euro .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan