Vip kaartje motorbeurs 17 februari

Status
Niet open voor verdere reacties.

mckay1

MF veteraan
5 okt 2007
2.368
0
Almelo
Ik heb een VIP kaartje gewonnen voor de VIP avond van de motorbeurs in Utrecht. Dat wil zeggen dat je onder het genot van een hapje en drankje kunt genieten van de nieuwste modellen etc. Alleen hal 12 is open en parkeren is gratis.

Omdat ik maar 1 kaartje heb ga ik er niet heen. Mocht ik voor morgenmiddag niet nog een kaartje heb weten te bemachtigen geef ik mijn kaartje weg.

Dus heb je interesse dan laat het me maar weten. Het enigste wat ik er voor terug verlang is dat je mij enkele merchandise stickers opstuurt van de motorbeurs die ik kan gebruiken voor een loopmotor.

Dus voor de duidelijkheid: Alleen wanneer ik geen extra kaartje weet te bemachtigen voor morgenmiddag 16:00 uur geef ik mijn kaartje weg!!!.

Als ik het kaartje morgenmiddag voor 17:00 op de post doe dan heb je hem woensdag in de brievenbus

Wie het eerst reageert maakt dus kans op het kaartje. (ik hoop eerlijk gezegd dat ik hem niet weg hoef te geven)
 
Heb gekeken op de site van de motorbeurs maar daar staat alleen dat je voor donderdag en vrijdagavond losse kaarten kan kopen
 
gereserveerd (Kasperr jij bent 2e in de lijst)
 
Laatst bewerkt:
moet zelf nog wel even wat regelen voor woensdag.. zou natuurlijk niet mooi zijn als ik hem van jou krijg en niet kan gaan.. dus zou wel mooi zijn als er nog een tweede belangstellende komt voor het geval dat..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan