Willen jullie eigenlijk ook niet liever een Harley

Ik wil ze allemaal!

Crosser
Een groupie
supersport
Gyneacologenfiets
enz..

Gezeik allemaal als we genoeg geld hadden ...hadden we ze allemaal, niet dan?

Het is net als met vrouwen...heb je het een dan wil je de ander..en wat doen de rijken op aarde...harem, en garage vol meerdere huizen...need to say more?

MrHawkeye,

Overschot van gelijk man!

Btw hoe lap je hem dat met je avatar man? Goed hé! :]
:]
 
Ik wil ze allemaal!

Crosser
Een groupie
supersport
Gyneacologenfiets
enz..

Gezeik allemaal als we genoeg geld hadden ...hadden we ze allemaal, niet dan?

Het is net als met vrouwen...heb je het een dan wil je de ander..en wat doen de rijken op aarde...harem, en garage vol meerdere huizen...need to say more?

Mijzelve een beetje kennende zou ik dan een keuzeprobleem hebben! Dit zwelgen in materie zou uiteraard ook met zich meebrengen dat ikzelve ook aanzienlijk zou gaan zwellen omdat er ook een overvloed aan heerlijk eten voorhanden zou zijn en dan nog afgezien van allerhande genotsmiddelen die voor het oprapen zouden liggen!

Maar evenzogoed leuk hoor, in het land van Uncle Sam kan alles! ;)
 
Tja, een fat boy staat toch wel bovenaan het lijstje, alleen is de prijs een beetje heel erg belachelijk, denk dat ik met dat geld toch een aantal andere leuke dingen kan doen, ik blijf nog wel even achter iedereen aantuffen op mijn ace(je)
 
Moes verboden worden.

Maar toch. Er is best wel veel gebeurd in bijna 20 jaar na de topicstart, dus we kunnen de vraag best wel opnieuw beantwoorden

Voor mij is Harley altijd een ongefundeerde jongensdroom geweest. En is dat nog steeds. Geen idee of het beter gaat rijden dan mijn huidige kwalijksaki (waar ik erg gecharmeerd van ben, al mocht ie wat zwaarder zijn), maar er zijn best mooie modellen zo uit de fabriek.
Het enige wat werkelijk braakneigingen opwekt zijn die foeilelijke led koplampen.

Maar een mooie sport glide of street glide? Ik wil ze best es proberen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan