Intruder 1400 stuurt die nou echt zo erg ?

Ja een stepdown is waar je je sloffen op hebt als je rijd dus je moet best plat in de bocht gaan om die aan de grond te krijgen!! :(
 
Ja een stepdown is waar je je sloffen op hebt als je rijd dus je moet best plat in de bocht gaan om die aan de grond te krijgen!! :(
full

:]
 
Ja een stepdown is waar je je sloffen op hebt als je rijd dus je moet best plat in de bocht gaan om die aan de grond te krijgen!! :(
Ik ben de bezitter van twee step-downs van mijn forward controls (zitten nog hoger dan de standaard steps). Als ik stilstaand kijk hoe plat je daarvoor moet gaan schrik je wel... Was wel gaaf om te doen, maar echt bewust lukt me nog niet.
 
Ik ben de bezitter van twee step-downs van mijn forward controls (zitten nog hoger dan de standaard steps). Als ik stilstaand kijk hoe plat je daarvoor moet gaan schrik je wel... Was wel gaaf om te doen, maar echt bewust lukt me nog niet.

Honda Shadow VT750 ACE kopen, dan kost het je meer moeite om met de steppies de grond NIET te raken dan wel, bij bijna elke rotonde vliegen de vonken in het rond :+
 
Ik ben de bezitter van twee step-downs van mijn forward controls (zitten nog hoger dan de standaard steps). Als ik stilstaand kijk hoe plat je daarvoor moet gaan schrik je wel... Was wel gaaf om te doen, maar echt bewust lukt me nog niet.

Onmogelijk als ik naar mijn foward controlers kijk moet hij gewoon op zijn zijkant liggen de gewoone stepjes is makkelijk te halen.
Overdrijven is ook een vak :+
 
28871.jpg

Mooi weer rijder biedt aan:
Mijn mooie Suzuki intruder vs.700 bj. "87. Speciale korte uitlaten aan beide zijden. Kleur bordeux rood. Gewoon een goedlopende machine voor zowel de dames als de heren.km. stand 24800.

ik kan deze aanjopen voor 2200 zeuro...Is dat een goede deal?
 
Honda Shadow VT750 ACE kopen, dan kost het je meer moeite om met de steppies de grond NIET te raken dan wel, bij bijna elke rotonde vliegen de vonken in het rond :+

Is toch een mooi gezicht? Ik schrok zelf wel de eerste keer dat me dat overkwam, was op een rotonde op 20m van mijn huis..... Nu doe ik het af en toe express, als er mensen staan te kijken, lekker de motor afschuinen en tjakkaaaa.....
 
Step down? lukt me bijna in m'n schuur bij ieder bocht(kleine k*t rotondes) zit ik aan de grond, Moet ik dus wat op verzinnen, zal wel andere Forward's worden.
Ps 8cm grondspeling (kan net over de drempel in de schuur)

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/87387/368df17017079a45f8904e196601594d (binnen.jpg)​
 
[imtagg]

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/87388/8bd50451163ae87777d449ae345c1403 (binnen.jpg)​
 
Ik heb ontdekt dat het niet het steppie is wat de grond raakt, maar de beugel waar de forward controls aan vast zitten. Maar goed, dat gaat toch wel flink plat :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan