CB1000R-Aangepaste orginele demper + catvervanger Leo Vince

Status
Niet open voor verdere reacties.

Weittie

MF'er
4 sep 2007
161
0
Hierbij bied ik aan voor de Honda CB1000R een aangepaste orginele demper en een catvervanger van Leo Vince. De demper heeft door de aanpassing en in combinatie met de catvervanger een lekkere sound gekregen. (Geen stofzuigergeluid meer dus. :) )

Ik verkoop ze het liefst als set, dus demper en catvervanger, en vraag voor de set € 300,-.

Heb je interesse in de demper dan vraag ik zonder catvervanger € 200,-.

Heb je interesse in de catvervanger dan vraag ik daarvoor zonder demper € 125,-.

full


full


full


De reden voor de verkoop, dit was een expirement. Maar wel een zeer geslaagd experiment. Heb destijds een orginele demper erbij gekocht en deze aangepast. Nu ik weet hoe het moet ga ik mijn eigen orginele demper onderhanden nemen en probeer ik zelf ook de catvervanger te maken. De set reageert heerlijk op het gas en er zit dan ook geen Rapid bike of PCIII op.
 
Hier ook nog even 2 plaatsjes om het verschil te kunnen zien met een niet aangepaste en aangepaste demper.

full


full


En een link naar een filmpje, waar de set onder mijn CB1000R zit. Weet het geluid van het filmpje kan beter, maar gaat om het idee.. :P

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan