Bar end mirrors

Status
Niet open voor verdere reacties.
30 jun 2009
85
0
Nieuwe bar end mirrors. Wederom iets wat ik gekocht heb maar nooit geplaatst O-)

Nieuw gekocht voor 45 euro, mogen nu weg voor 30 euro
full
 
Het is universeel.

De "startdiameter" van de prop is 17 mm.

Als je de inbus aandraait als de prop in het stuur zit zet hij uit tot hij muurvast zit.

snappie?
 
Verzenden kost 6,75 met pakketpost (dat wil ik niet voo je betalen, 30 euro is al een nette prijs) Ik kan ze ook met briefpost versturen en goed inpakken maar dan is het risico wel iets groter. Kosten zullen dan ong 2.20 zijn. Laat maar weten
 
kan ze met briefpost overigens wel helemaal demonteren, en het spiegelglas kan uit de houder, en dan netjes in de folie ingepakt moet het toch wel gaan lijkt me
 
Ik ga morgen ff kijken wat m'n weekpanning gaat zijn, kan goed zijn dat ik ergens in de buurt moet wezen.
Ik laat het wel ff weten.
 
Geen idee meer van, heb ze ong een half jaar in de kast liggen maar zoals gezegd nooit gemonteerd
 
Ik dacht dat je in zee was met Fred, dus ik wachtte rustig op mijn beurt. Heeft Fred afgehaakt of heeft hij het gewoon druk?
 
Nou ik heb helemaal niks meer van m gehoord dus ik denk dat z'n interesse gezakt is

Als jij ze wil hebben heb je ze hoor ;-)

Laat maar weten en mail me even op josverschuren@live.nl
 
Fred was ff druk.
Ziet er naar uit dat ik vr in de buurt ben.
Schikt het dan (zal eind van de middag zijn).
Laat maar ff weten met een mailtje, kan je me elijk zeggen waar ik zijn moet.
Bvd.
 
Sorry Jos, zo zit ik niet in elkaar. Als Fred afhaakt dan merk ik het hier wel :)
 
slotjes aanvragen les 1:
NIET in het topic roepen om een slotje. Denk je dat de crew alle berichten leest? Alleen maar van sommige users, en in sommige topics.

slotjes aanvragen les 2:
Daar is dit knopje
topic-report.gif
rechts bovenaan de pagina voor!
Dan krijgt de crew een mailtje, én het topic krijgt een bepaalde markering die alleen mods kunnen zien. Elke mod kan dan actie ondernemen. Je kunt het gebruiken voor het melden van 2500 posts (dus als een topic “vol” is), maar ook om een advertentietopic te laten sluiten, om spam of een vervelende gebruiker te melden, een topictitel te laten wijzigen etc etc.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan