MF Gooi en Vechtstreek deel * 63 * Strike!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien dat iemand hier een tip voor mij heeft :) Wat kan ik op de buitenkant van mijn vizier doen zodat regen er beter vanaf loopt? Bleef nog aardig wat aan druppels zitten tijdens het rijden vandaag best vervelend :(
 
Misschien dat iemand hier een tip voor mij heeft :) Wat kan ik op de buitenkant van mijn vizier doen zodat regen er beter vanaf loopt? Bleef nog aardig wat aan druppels zitten tijdens het rijden vandaag best vervelend :(
Pledge 8-)
 
Misschien dat iemand hier een tip voor mij heeft :) Wat kan ik op de buitenkant van mijn vizier doen zodat regen er beter vanaf loopt? Bleef nog aardig wat aan druppels zitten tijdens het rijden vandaag best vervelend :(


Er is speciaal spul voor in de handel, heb nog ergens zo'n flesje staan maar voldeed niet optimaal :N
 
Ik maak mijn vizier altijd schoon door op beide kanten een druppeltje dreft te doen, lauw water erbij en gewoon goed met de handen inzepen. Daarna met een zachte doek droogmaken, nooit last gehad van druppels die bleven 'plakken'.
 
Misschien dat iemand hier een tip voor mij heeft :) Wat kan ik op de buitenkant van mijn vizier doen zodat regen er beter vanaf loopt? Bleef nog aardig wat aan druppels zitten tijdens het rijden vandaag best vervelend :(
096_713.jpg
 
Misschien dat iemand hier een tip voor mij heeft :) Wat kan ik op de buitenkant van mijn vizier doen zodat regen er beter vanaf loopt? Bleef nog aardig wat aan druppels zitten tijdens het rijden vandaag best vervelend :(

Rainex heet dat geloof ik.
Gebruik zelf helemaal niets ervoor :N
Helm iets kantelen en de rijwind doet de rest :Y

@ Achi Ziet er goed uit man *O*
Die meiden dan :+
 
Bedankt voor de tips. Zal vd week is aan de slag gaan met dreft iig :) Dat is wel in het keukenkastje te vinden ergens.

Helm kantelen ging wel maja zat zo weer vol.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de tips. Zal vd week is aan de slag gaan met dreft iig :) Dat is wel in het keukenkastje te vinden ergens.
Heb altijd een flessie rain x onder mijn zadel als ik ver van huis ga. Smeer ik er pas op als het gaat regenen. Werkt dan prima, druppels waaien er bij lage snelheden al af.
 
Rainex heet dat geloof ik.
Gebruik zelf helemaal niets ervoor :N
Helm iets kantelen en de rijwind doet de rest :Y

Idd, gewoon ff opzij kijken werkt altijd, al loopt het bij me huidige helm dan wel al gauw een straaltje water me nek in ^^

Btw, vroeger waren BMW's echt lelijk met die uitstekende blokken. Echt niet te pruimen... nu lossen ze dat al beter op.
 
:W Aaf!!!

@ Jantah, balen van je kroon… Dekt je verzekering het?!

@ Poik, hoe ging je examen!?!? Aah ik lees het al… -O-

@ Japio, gefeli met je mams! :Y

@ Bartje, gefeli met je zuster! :Y Lekker gegeten!?

@ Michiel, jij succes morgenochtend… -O-

@ DF, is je kamer weer netjes?! ;)

@ Westbest, gaat het weer wat beter meis?!! -O-

@ Ruff, knappe foto: droge haren in de regen… :)

@ Spookzor, bikkel hoor door de regen op de motor… :Y

@ Tosie’s pinlock, -O-

@ Coonie, wat voor ’n chocola?!! Met nootjes?! :9

@ Achi, leuke foto! *D

:W
 
Idd, gewoon ff opzij kijken werkt altijd, al loopt het bij me huidige helm dan wel al gauw een straaltje water me nek in ^^

Btw, vroeger waren BMW's echt lelijk met die uitstekende blokken. Echt niet te pruimen... nu lossen ze dat al beter op.

Ik weet wel een boxer die in de schuur mag staan...

full
 
@ Noorus: Het was niet anders vanmiddag :P ze voorspelden enkele buitjes maja begon om 7u te regenen en dat bleef het zon beetje de hele dag doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan